عسل

نکاتی که قبل از خرید عسل باید به آن توجه کنید!

نکاتی قبل از خرید عسل

نکاتی قبل از خرید عسل

 

انتخاب و خرید عسل با کیفیت، یکی از مهم ترین دغدغه ی افرادی که تمایل دارند به سراغ مصرف عسل طبیعی و خالص بروند می باشد. طبیعی است که هر فردی تمایل داشته باشد از ماده ای با کیفیت برای مصارف خود استفاده کند و خرید عسل نیز از این قائده مستثنا نیست.


متاسفانه در بسیاری از موارد عدم توجه و دقت هنگام خرید موجب می شود کالای تقلبی و بی کیفیت را با هزینه گزاف و به نام کالای طبیعی به ما بفروشند. بنابراین داشتن آگاهی لازم در این زمینه، حداقل کاری است که می توانیم برای کاهش احتمال این اتفاقات انجام دهیم.

 

 

شما می توانید جهت مشاهده محصولات و اطلاع از لیست قیمت های مجموعه تولیدی و تخصصی زندو کلیک کنید.

 

 

توجه به چه نکاتی قبل از خرید عسل ضروری است؟

همانطور که گفته شد بهترین شیوه برای اطمینان از کیفیت عسل خریداری شده، بررسی کردن آن از طریق یکسری نکات می باشد. در ادامه چند نمونه از رایج ترین نکاتی که می توانید هنگام خرید عسل به آن توجه کنید را در اختیار شما قرار می دهیم.


توجه به این نکات می تواند شما را در خرید عسل با کیفیت یاری دهد. همچنین این نکات موجب رضایت شما از خریدتان می شود. و این یعنی خداحافظی با دغدغه خرید عسل با کیفیت برای همیشه!

 

 

نکات قبل از خرید عسل

 

فروشگاه معتبر:

یکی از مهم ترین مسائلی که پیش از خرید عسل باید به آن توجه ویژه داشته باشید، فروشگاهی است که قصد خرید از آن را دارید. نوع فروشگاه از این نظر که عسل طبیعی به فروش می رساند یا عسل حاوی مواد نگهدارنده، بسیار حائز اهمیت می باشد.


همانطور که همیشه می گوییم، سعی کنید عسل مورد نظر خود را به جای فروشگاه های سراسر شهر، از فروشگاه های محلی و باتجربه خریداری کنید. معمولا در برخی فروشگاه ها می توانید عسل مورد نظر خود را از دستان زنبور دار تحویل بگیرید و از کیفیت آن اطمینان داشته باشید!

 

 

توجه به نوع عسل و نیاز های خود:

انواع مختلفی از عسل ها وجود دارند که می توانند پاسخگوی نیاز های شما باشند. سعی کنید قبل از خرید عسل از نیاز ها و انتظاراتی که از عسل خواهید داشت اطمینان حاصل کنید و متناسب با آن نوع عسل را انتخاب کنید. زیرا هر کدام از انواع عسل کاربرد های گوناگونی خواهند داشت.

 

چند نمونه از عسل های مجموعه تولیدی و تخصصی زندو به شرح زیر می باشد:


عسل وحشی
عسل کهورک
عسل فراسیون
عسل آویشن
عسل ترنجبین
عسل خارمریم
عسل گلسنگ
عسل گون کتیرا
عسل چهل گیاه
عسل بهاره
عسل خارشتر
عسل گل سفید


و …

 

 

شما می توانید جهت مشاهده محصولات و اطلاع از لیست قیمت های مجموعه تولیدی و تخصصی زندو کلیک کنید.

 

 

توجه به تاریخ تولید:

توجه کنید که تاریخ تولید و انقضای محصول بر روی آن درج شده باشد. و تا حد امکان از خرید محصولی که تاریخ تولید و انقضا ندارد اجتناب کنید. زیرا اطلاعات کامل و صحیحی از زمان ساخت آن و مدت زمانی که از تولید آن می گذرد موجود نیست! مصرف این چنین محصولات می تواند سلامتی شما و عزیزانتان را به خطر بیندازد.

 

 

قیمت محصول:

یکی دیگر از عوامل مهم هنگام خرید عسل، قیمت و بهای کالای مورد نیاز می باشد. توجه کنید که فروشنده قیمت منطقی را در ازای کالا و خدماتی که به شما ارائه می دهد اعلام کرده باشد.


گاهی اوقات فروشندگان کالای بی کیفیت را با قیمت های کالای با کیفیت به فروش می رسانند. در برخی موارد نیز ممکن است قیمت کالا در نگاه اول کمی زیاد به نظر برسد اما فروشنده هزینه ارسال و سایر خدمات را به عنوان هدیه برای خریدار محصول در نظر قرار می گیرد.

 

 

ویژگی های ظاهری عسل:

توجه و دقت شما به ظاهر عسل، می تواند کیفیت آن را تا حد زیادی برای ما آشکار کند. جزئیات ظاهری عسل را مانند بوی آن، طعم و رنگ و غلظت آن را مورد بررسی قرار دهید. هرگونه نشانه ای که از نظر خود شما ظاهر محصول را غیر طبیعی جلوه دهد ممکن است نشانه ای از وجود ناخالصی درون آن باشد.

 

 

مجوز های بهداشتی:

مجوز های درج شده بر روی لیبل محصولات عسل را با دقت مطالعه بفرمایید. و در صورتی که آن را بر روی محصول مشاهده نکردید در خرید خود بیشتر تفکر کنید.


فاقد مجوز بودن یک محصول یعنی نا معتبر بودن آن! بنابراین ممکن است با مصرف محصولاتی که مجوز بهداشتی ندارند دچار مشکلات و بیماری های جسمی و سلامتی شوید.

 

 

کیفیت، هدیه زندو به شماست!

 

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *