ژل رویال

خواصی که شما را ترغیب به خرید ژل رویال می کند!

خرید ژل رویال

خرید ژل رویال

 

یکی از مشکلات این روز های جامعه ما، مربوط به مشکلات سلامتی به خصوص مشکلات ناباروری در زوج های جوان می باشد. بر طرف کردن مشکلاتی از این قبیل در زوج های جوان نیازمند صبوری و صرف وقت و هزینه های گزاف می باشد. اما این تمام ماجرا نیست! اگر شما هم درگیر مشکلات این چنینی می باشید می توانید تنها با خرید ژل رویال مشکل خود را رفع کنید.


ما در این مقاله قصد داریم به معرفی خواص بی شمار این محصول بپردازیم. قطعا پس از پایان این مقاله از ژل رویال به عنوان یک معجزه یاد خواهید کرد!

 

 

شما می توانید جهت مشاهده محصولات و اطلاع از لیست قیمت های برند تولیدی و تخصصی زندو اینجا کلیک کنید.

 

 

چرا خرید ژل رویال؟!

اگر شما هم در حال حاضر این سوال را در ذهن خود دارید به این معنی است که هنوز با خواص بی نظیر این ژل آشنایی ندارید. در غیر این صورت هیچ جای پرسش برای خرید ژل رویال وجود نداشت. پس لازم می دانیم به معرفی این محصول بی نظیر زنبور عسل بپردازیم.

 

 

ژل رویال چیست؟

ژل رویال درواقع غذای سلطنتی زنبور ملکه می باشد که زنبور های کارگر آن را برای او فراهم می کنند. این ماده شیری رنگ طعم ترش و زننده ای دارد و خواص آن قابل شمارش نیست!


احتمالا این طور تصور کنید این ژل نیز مانند عسل از طبیعت و شیره گیاهان به دست می آید در صورتی که این تصور اشتباست! غددی در بدن زنبور های کارگر وجود دارند که وظیفه ساخت این ماده شگفت انگیز را برعهده دارند.


این ماده در کندو فقط برای تغذیه ملکه زنبور عسل در مقدار های بسیار کم تهیه می شود به همین دلیل این محصول کمیاب بوده و قیمت بالایی دارد.

 

 

جهت اطلاع از لیست قیمت های این محصول و سایر محصولات زندو کلیک کنید.

 

 

خواصی که شما را برای خرید ژل رویال ترغیب می کند!

از جمله خواص بی نظیر این محصول می توان موارد زیر را نام برد:


-بر طرف کردن احساس خستگی
-ضد علائم افسردگی
-درمان کم خونی
-کنترل کننده بیماری آلزایمر
-درمان بیماری دیابت نوع ۲
-افزایش باروری در زنان و مردان
و … .

 

 

تشخیص کیفیت ژل رویال:

یکی از مهم ترین دغدغه های افرادی که این محصول را خریداری می کنند. اطمینان از کیفیت و اصالت آن است. برای بر طرف کردن این تصور، ابتدا پیشنهاد می کنیم این محصول را از فروشگاه های معتبر و محلی و با تجربه خریداری کنید. شما می توانید جهت خرید این محصول اینجا کلیک کنید.


اولین مشخصه ی ژل رویال اصل، رنگ سفید و متمایل به شیری رنگ آن است. هرگونه تغییر رنگ در ان طبیعی نمی باشد. یکی دیگر از ویژگی های آن بوی تند و زننده آن می باشد. همچنین شما به راحتی می توانید این ماده را در آب حل کنید!

 

 

نحوه مصرف پس از خرید ژل رویال:

درباره شیوه مصرف این محصول اختلاف نظر های متعددی وجود دارد و به گفته پژوهشگران هنوز تحقیقات درباره این ماده و شیوه مصرف آن در حال انجام می باشد. با این حال چند روش عمده برای مصرف آن وجود دارد که در ادامه آن ها را به اطلاع شما می رسانیم.


برخی افراد دوز های کمی از این محصول را در بازه های کوتاه مدت مصرف می کنند و برخی دیگر بلعکس. این افراد معتقدند مصرف این محصول باید در یک دوره چهل روزه و به طور منظم مصرف شود.


شکل های مختلفی از این محصول در بازار موجود می باشد. عده ای آن را به طور خالص تهیه می کنند. عده ای کپسول های حاوی آن را خریداری می کنند. و عده ای دیگر به صورت ترکیب با عسل. زیرا ترکیب این محصول با عسل از خراب شدن زود هنگام آن جلوگیری می کند.

 

 

شیوه نگهداری پس از خرید  ژل رویال:

شرایط نگهداری درباره این محصول بسیار حائر اهمیت است. زیرا در صورتی که از شرایط نگهداری آن آگاه نباشید خیلی زود خراب می شود. اگر قصد دارید این محصول را در زمان طولانی تری نگهداری کنید.


بهتر است آن را در فریزر قرار دهید. با این روش می توانید تا حدود ۲ سال آن را بدون کیفیت نگهداری کنید. در صورتی که تمایل دارید زود به زود از آن مصرف کنید نیز بهتر است آن را در دمای یخچال تا نهایتا شش ماه نگهدارید.

 

 

کیفیت، هدیه زندو به شماست!

 

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *