عسل, عسل جنگلی

مرکز پخش عسل جنگلی طبیعی درجه1

از آنجایی که عسل جنگلی طبیعی جزو محصولاتی است که تشخیص طبیعی بودن آن خیلی سخت میباشد و متاسفانه متقلبین بسیار زیادی وجود دارند که می‌خواهند عسل مصنوعی را به جای عسل طبیعی بفروشند و پیدا کردن یک مرکز پخش که درجه یک را ارائه دهد کار دشواری می باشد، به همین خاطر به وبسایت ما با ارائه این محصول به صورت ۱۰۰ درصد طبیعی و دارای ضمانت اصالت به مشتریان کمک زیادی کرده است.

مرکز پخش عسل جنگلی طبیعی درجه1

نحوه تشخیص عسل اصل از تقلبی

نحوه تشخیص عسل اصل از تقلبی راههای تشخیص بسیار زیادی برای تشخیص عسل جنگلی اصل از تقلبی وجود دارد که از آن جمله می توان موارد زیر را برشمرد :

  • تست طعم عسل
  • تشخیص از روی بو
  • تشخیص از روی سفتی و غلظت عسل
  • تشخیص به وسیله آب
  • تشخیص با استفاده از کبریت
  • تشخیص با استفاده از نان تست
  • تشخیص با استفاده از زرده تخم مرغ

یکی از راه هایی که برای تشخیص عسل اصل از تقلبی می‌توانید استفاده کنید طعم آن می باشد. عسل طبیعی دارای یک طمع به خصوصی است که علاوه بر مزه شیرینی، مزه آن نیز احساس می شود. ولی در عسل مصنوعی تنها مزه شیرینی احساس می شود.

همچنین عسل طبیعی دارای بوی خاصی می باشد که متناسب با گیاهیست که عسل از آن گرفته شده است. ولی عسل مصنوعی بوی خاصی ندارد.

عسل طبیعی خیلی سریع در دهان آب می‌شود ولی عسل مصنوعی مثل آب نبات می باشد.

همچنین با استفاده از آب سرد می توان تقلبی بودن عسل را اثبات نمود. برای این کار می بایست چنانچه عسل را در آب سرد بریزید. اگر عسل خیلی دیر حالت چسبندگی خود را از دست داد و دیر در آب حل شد آن عسل طبیعی می باشد ولی در غیر این صورت عسل تقلبی است.

همچنین شما می توانید با استفاده از یک کبریت روشن تقلبی بودن عسل را مشخص کنید. چنانچه یک کبریت روشن را به داخل عسل بیندازید و آتش بگیرد آن اصل طبیعی است. در غیر این صورت آن عسل مصنوعی می باشد.

خرید عمده عسل جنگلی طبیعی

خرید عمده عسل جنگلی طبیعی از آنجایی که عسل یک محصول خوراکی است و همانطور که پیشتر نیز اشاره کردیم امکان تقلب در آن بسیار وجود دارد و پیدا کردن فروشنده با وجدان کاری بالا سخت می باشد، ما در مجموعه خود امکانی را فراهم نموده ایم تا مشتریان بتوانند این محصول را به صورت عمده از ما تهیه نمایند.

از آنجا که به وبسایت ما دارای نماد الکترونیکی یا اینماد می باشد، از اعتبار بسیار بالایی برخوردار است و به همین خاطر مشتریان می‌توانند با خیال راحت به میزانی که می‌خواهند این محصول را از ما سفارش دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *