عسل, عسل وحشی

پخش انواع عسل وحشی طبیعی

عسل وحشی طبیعی  که از زنبور های وحشی در نواحی مختلف و کوهستانی برداشت می شود و از بهترین و مقوی ترین عسل های جهان است. عرضه عمده این انواع عسل توسط تولید کنندگان این مایع شیرین و چسبناک که بسیار مفید و پر انرژی است صورت می گیرد.

پخش انواع عسل وحشی طبیعی

عسل برای بهبود سلامت قلب

عسل برای بهبود سلامت قلب عسل خواص درمانی معجزه آسایی دارد و مصرف روزانه آن برای سلامتی قلب و گوارش توصیه می شود.

عسل باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شود. امروزه به دلیل عادات غذایی و روش زندگی غلط ،بیماری های قلبی و عروقی افزایش یافته و یکی از دلایل مهم مرگ و میر در جهان تلقی می شود.

خوردن عسل یکی از راه های جلوگیری و درمان این گونه بیماری هاست. عسل با تقویت قلب به سیستم گردش خون ما کمک می کند و کلسترول خون را کاهش می دهد.

از دیگر خواص بی شمار عسل می توان به درمان آلرژی ها، درمان زخم ها و سوختگی، لاغر شدن، کاهش خطر دیابت و … را نام برد.

اگر از ریفلاکس اسید معده و مشکلات گوارشی نیز رنج می برید، استفاده از عسل به دلیل خاصیت آنتی اکسیدانی که دارد توصیه می شود. همچنین برای التهاب مری و تسکین گلو درد نیز استفاده می شود.

بسیاری از افراد برای درمان سرفه و سرما خوردگی خوردن عسل به همراه لیمو را توصیه می کند و می تواند سرما خوردگی را تا دو روز کاهش دهد.

عرضه انواع عسل وحشی طبیعی در بازار

عرضه انواع عسل وحشی طبیعی در بازار خرید عمده عسل را باید از تولید کنندگان مطمئن انجام داد زیرا بسیاری از افراد سود جو یا قیمت بسیار بالایی می گویند و یا به عسل غش اضافه می کنند .

شناخت طبیعی بودن عسل کار تخصصی و سختی است؛ عسل هایی که توسط تولید کنندگان معروف تولید میشوند در آزمایشگاه ها تست می شوند و میزان مرغوبیت آن ها سنجش می شود به همین منظور خرید از تولید کنندگان به نام که مرغوبیت محصولات آن ها اثبات شده است توصیه می گردد.

قیمت عسل طبیعی با توجه به انواع آن کمی متفاوت است و تعیین قیمت منصفانه امری پیچیده است.

عسل وحشی طبیعی که نوعی از عسل است که پرورشی نیست و آن را از زنبور های وحشی که در صخره ها و غار ها لانه سازی می کنند و نیازی به ساختن کندو های دست ساز را ندارند را می توان از روستا ها و مناطق جنوبی پیدا کرد و از روستائیان آن مناطق خریداری نمود.

بسیاری از خریداران عسل طبیعی برای صرفه جویی در وقت خود به صورت آنلاین از سایت های معتبر و مراکز فروش عمده که شرکت های معروف هستند و حسن خدمت خود را ثابت کردند خریداری می نمایند.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *