ژل رویال

صادرات ژل رویال شیراز به دبی

ژل رویال شیراز یکی از بهترین فرآوردهای زنبور عسل است که به صورت طبیعی و ارگانیک تولید می شود و به دلیل خواص بالا و طبع گرمی که دارد بسیار مغذی می باشد و از طرفداران زیادی برخوردار بوده است، لذا علاوه بر عرضه در بازارهای داخلی به کشورهایی مانند دبی نیز به صورت گسترده صادرات می شود.

صادرات ژل رویال شیراز به دبی

تاثیر باورنکردنی ژل رویال در سلامتی

تاثیر باورنکردنی ژل رویال در سلامتی خواص ژل رویال برای سلامتی شامل موارد زیر می باشد:

  • ژل رویال تقویت کننده سیستم ایمنی بوده و در کاهش آلرژی های فصلی و سرما خوردگی کمک می کند و با تقویت حافظه کوتاه مدت و تقویت عملکرد اعصاب مصرف آن از بروز آلزایمر جلوگیری می کند و آنتی اکسیدان آن با رادیکال های آزاد مبارزه نموده و با انواع بیماری ها مانند سرطان مقابله می کند.
  • پروبیوتیک و بیفیدوباکتر موجود در ژل رویال سلامت گوارش را حفظ نموده و از بروز عوارض یائسگی در زمان پیری پیشگیری می کند و به دلیل کلاژن سازی برای پوست از پیری آن جلوگیری می کند.
  • ژل رویال در تراکم بخشی به بافت استخوان با پوکی استخوان مقابله می کند و تقویت کننده آن خواهد بود و در درمان زخم به خوبی عمل نموده است و ناباروری را نیز در آقایان بهبود می بخشد.
  • کسانی که مبتلا به بیماری التهاب غشاء مخاطی هستند بهتر است از ژل رویال میل کنند و مصرف آن در پرتو درمانی و شیمی درمانی عوارض ناشی از آن را کاهش می دهد.
  • سلامت روان را بهبود بخشیده و با افزایش سلول های قرمز باعث رفع کم خونی می شود و کسانی که دچار کلسترول بالایی هستند این ژله بهترین خوراکی برای آنها می باشد.
  • ژله رویال با محافظت از مغز از بروز آلزایمر پیشگیری نموده و باعث درمان ام اس، پارکینسون می شود و کاهش دهنده میگرن، استرس، افسردگی و بی خوابی می باشد و باعث افزایش طول عمر خواهد بود.

فروش کلی شاه انگبین شیراز در بازار

فروش کلی شاه انگبین شیراز در بازار  فروش کلی ژل رویال اصل شیراز باعث شده نیاز بخش بزرگی از بازار رفع شود، این ژله مایعی ژلاتینی و غلیظ است که دارای رنگ سفید متمایل به شیری بوده که در زمان قرار گیری در نور خورشید و لامپ رنگ آبی ملایم فلورسنت را از خود ایجاد می کند و یکی از مشخصات آن این است که قابلیت حل شدن در آب را ندارد.

ژل رویال دارای بوی تندی بوده و اکثرا به صورت گرانوله می شود چون ترکیب های آن رسوب می کند و طعم ترش، تند و شیرین آن نیز از مشخصاتش می باشد، زمانی که این ژله فاسد شود به رنگ قهوه ای تیره تبدیل می شود و وقتی که بر روی پوست مالیده شود سریع خشک می شود.

ژل رویال یکی از بهترین مواد طبیعی است که دارای طعم گس و تلخ است و باعث قرمز شدن کاغذ تورنسل آبی می شود چون حالتی اسیدی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *