ژل رویال, ژل رویال کپسولی

عرضه مستقیم ژل رویال کپسولی

ژل رویال تغذیه لاروهای زنبور عسل در سه روز نخست زندگیشان می باشد. این ژل شرایط نگهداری حساسی دارد و اگر برای یک روز در محیط و دمای بیرون قرار بگیرد تمام خواص خود را از دست می دهد. از این رو برای ماندگاری بیشتر، این ژل به صورت پودری و کپسولی درآمد. ژل رویال کپسولی تا الان در کشورهای خارجی تولید می شده و از مدتها قبل ایران نیز به لیست این کشورها اضافه شده است.

عرضه مستقیم ژل رویال کپسولی

تاثیر شگفت انگیز ژل رویال برای پوست

تاثیر شگفت انگیز ژل رویال برای پوست به دلیل تاثیر و خواص بسیار بالای ژل رویال، کپسول های پودری و خوراکی این محصول نیز جهت مصرف عموم به بازار عرضه شده است. ژل رویال پودری خواص بسیار زیادی در پوست و مو، نا باروری مردان، شیردهی، آلزایمر، پوکی استخوان، جوان سازی پوست، درمان زخم و … دارد.

ژل رویال به دلیل کلاژنی که دارد به جوان سازی پوست بسیار کمک می کند و حتی می تواند جای انواع زخم و جوش را هم ترمیم نماید.

همچنین طبق تحقیقاتی که انجام شده ژل رویال در برابر اشعه ماوراء بنفش قدرت پوشش بالایی دارد و پوست را در برابر آفتاب سوختگی نیز محافظت می کند.

ژل رویال در ترکیبات برخی لوازم آرایشی استفاده می شود و برای چین و چروک پوست نیز بسیار تاثیر گذار است. همچنین با کمک آدرنالین موجود، شادابی و شفافیت پوست و مو را برای شما به دنبال دارد.

نکته جالب تهیه و ساخت ماسک های مختلف خانگی توسط ژل رویال، گرده گل و عسل است که می توانید در فواصل زمانی مختلف و دقیقی بر روی پوست خود بگذارید و به این روش نیز از خواص آن بهره ببرید.

ژل رویال علاوه بر تاثیر و استفاده مستقیم بر پوست، در درمان بیماری های دیگری مانند فشار خون، چربی خون، مشکلات معده، استخوان بندی و … هم تاثیر دارد. تاثیر و کاهش بیماری های مختلف نهایتا در سلامت پوست نیز تاثیر می گذارد.

فروش استثنایی ژل رویال کپسولی

فروش استثنایی ژل رویال کپسولی تولید و فروش ژل رویال به حساسیت های بهداشتی و دمای محیطی مناسبی بستگی داره و این موارد نکات مهمی برای ماندگاری این ماده می باشد.
کپسول های ژل رویال نیز از این قاعده مستثنا نیست. این کپسول در کارخانجات داروسازی مورد تایید وزارت بهداشت تهیه و حرارت می‌بینند و سپس در بسته بندی های مناسب به فروش می رسند. جهت خرید با قیمت های مناسب می توانید به داروخانه مراجعه فرمایید و یا آنکه با قیمت های استثنایی از طریق داروخانه های آنلاین و فروشگاه های سطح مجازی اقدام به خرید نمایید. در این روش صرفه جویی در هزینه و زمان را خواهید داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *