عسل

درمان سرطان با عسل طبیعی، معجزه ای دیگر از طبیعت!

درمان سرطان با عسل زندو

درمان سرطان با عسل زندو

 

با شیوع و همه گیر شدن بیماری های خطرناکی از جمله انواع سرطان ها در جامعه امروز، یکی از دغدغه های بزرگ خانواده بیماران درگیر و حتی کادر پزشکی شیوه درمان این بیماری و پیروز شدن در برابر آن می باشد.


استفاده از عسل طبیعی یکی از ساده ترین روش هایی است که می توان با کمک آن تا حد زیادی در برابر این بیماری قرار گرفت و بر آن پیروز شد. درمان سرطان با عسل نه تنها ممکن است بلکه می توانید با مصرف مداوم آن، از ابتلا به این بیماری پیشگیری کنید.

 

 

شما می توانید جهت اطلاع از محصولات و مشاهده لیست قیمت های محصولات برند تولیدی و تخصصی زندو کلیک کنید.

 

 

سرطان چیست؟

در برخی از افراد، به طور ناگهانی و یا تدریجی تعدادی از سلول های بافت های مختلف بدن شروع به رشد در ارگان های مختلف می کنند. اغلب این سلول ها توده هایی را تشکیل می دهند که عملکرد های مضری برای بدن به دنبال دارند. این بیماری تحت عنوان سرطان شناخته می شود.


نوع سرطان نیز بستگی به محل توده به وجود آمده دارد. برای مثال اگر توده ی سرطانی در معده به وجود بیاید، فرد مبتلا به سرطان معده می باشد. تا به حال حدود ۲۰۰ نوع سرطان در دنیا وجود دارد. هرکدام از این سرطان ها میلیون ها نفر را در کل جهان درگیر خود کرده است.


به عقیده بسیاری از پزشکان و محققان این بیماری زمینه ژنتیکی نیز دارد و توسط وراثت قابل انتقال می باشد. اما عوامل بسیاری نیز در به وجود آمدن آن تاثیر دارند. از جمله عواملی که می توان آن را در به وجود آمدن سرطان موثر دانست نوع تغذیه و سبک زندگی افراد می باشد.

 

 

چرا سرطان خطرناک شمرده می شود؟

امروزه سرطان به یکی از بیماری های سخت، کشنده و البته شایع کره زمین تبدیل شده است. افراد زیادی سالانه درگیر این بیماری می شوند. معمولا این افراد هنگامی که برای اولین بار متوجه بیماری خود می شوند؛ امید خود را از دست می دهند. البته قطعا این موضوع به ذهنیت پیشین آن ها از این بیماری و تجارب بیمارانی که به سرطان مبتلا بودند ارتباط دارد.


اگر بخواهیم با نگاه دقیق و واقع بینانه تری موضوع را بررسی کنیم، باید بگوییم برخی از سرطان ها واقعا کشنده هستند. اما برخی دیگر نیز به راحتی قابل کنترل و حتی درمان می باشند.


یکی از اصلی ترین دلایلی که در شکل گیری این تصور موثر است، قدرت تکثیر بالای سلول های سرطانی می باشد. به طوری که معمولا مبتلایان این بیماری فرصت زیادی برای درمان ندارند. زیرا سرعت پیشرفت بیماری در بدن آن ها بسیار بالاست. به همین دلیل تشخیص زود هنگام این بیماری در کنترل و درمان به موقع آن بسیار موثر است.

 

 

درمان سرطان با عسل چطور امکان پذیر می باشد؟

به طور کلی سالیانه درمان های بسیاری در دنیا برای این بیماری کشف می شود. معمولا برای این درمان ها از مواد و روش های شیمیایی بهره برده می شود که می تواند عوارض بسیاری برای بیمار داشته باشد.


عسل ماده ای طبیعی و پر خاصیت می باشد که خواص بی نظیری برای درمان این بیماری دارد. همچنین در طب سنتی از عسل به عنوان یکی از روش های مفید برای درمان این بیماری استفاده می شود.


نا گفته نماند که استفاده از شیوه های طبیعی برای کنترل و درمان بیماری سرطان برای مصرف کننده هیچ عوارضی را به همراه نخواهد داشت!


شاید دارید از خود سوال می کنید که عسل؟! مگر چه خواصی دارد که می تواند بیماری کشنده را درمان کند؟!! تعجب نکنید! در ادامه خواص بی نظیر عسل را برای درمان این بیماری بیان می کنیم.

 

 

خواص عسل برای درمان سرطان:

بر اساس نتایج حاصل از پژوهش ها، دانشمندان پی بردند مصرف عسل موجب افزایش قدرت سیستم ایمنی بدن می شود. افرادی که سیستم ایمنی قدرتمند تری دارند بسیار راحت تر با بیماری ها مبارزه می کنند و بر آن ها پیروز می شوند.


همچنین مصرف عسل در بیماران مبتلا به این بیماری کمک می کنند روند پیشرفت بیماری خود را کنترل کنند و از سرعت آن کاسته شود. عسل می تواند مانع از تکثیر سلول های سرطانی در بدن بیمار شود.


عسل در درمان سرطان ‌هایی مانند سرطان روده و معده، خاصیت ضد التهابی بی نظیری دارد. عسل به وسیله عناصری که دارد، موجب نابودی عوامل منتهی به التهاب می‌شود.


کمک به مرگ سلول های سرطانی شده یکی دیگر از خاصیت های این ماده می باشد. مسیر میتوکندریایی در بدن، سبب مرگ سلول‌های سرطانی می‌گردد. عسل با دارا بودن فلاونوئیدها موجب فعال شدن این مسیر می‌شود.

 

 

کیفیت، هدیه زندو به شماست!

 

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *