عسل, عسل وحشی

مرجع خرید عسل وحشی کوهی

عسل وحشی کوهی یکی از نمونه های عسل ارگانیک است که از زنبور وحشی بدون دخالت انسان در مناطق کوهستانی و طبیعت تولید می شود و در تولید آن کندویی وجود ندارد بلکه بر روی درختان، سخره ها و کوه ها ایجاد می شود، این مرجع خرید آن این خوراکی ارزشمند را در خلوص صد درصد عرضه می کند.

مرجع خرید عسل وحشی کوهی

ویژگی های عسل اصل کوهی

ویژگی های عسل اصل کوهی  عسل کوهی به صورت طبیعی و ارگانیک تولید شده و موم آنها بدون دخالت انسان بر روی شکاف صخره ها و سنگ ها و تنه درختان تشکیل می شود و برای بدست آوردن آنها باید در مناطق کوهستانی در دامنه های کوه ها و دشت ها به جستجوی آنها پرداخت.

زنبور هایی که این عسل را تولید می کنند با زنبور معمولی فرق دارند آنها دارای اندازه ای کوچکتر هستند و به زنبورهای وحشی معروف هستند و بسته به نژاد و منطقه جغرافیایی دارای ظاهری متفاوت هستند، حتی ممکن است در برخی از مناطق این زنبور ها خیلی بزرگتر از نمونه های معمولی باشند.

خواص عسل کوهی اصل فوق العاده بی شمار است و شفای هر بیماری بوده و موم آن نیز نسبت به موم کندو نرم تر بوده و به دلیل اینکه زنبورهای آن کوچکتر است حجره های شش ضلعی موم آنها نیز کوچکتر از نوع معمولی می باشد، همه فرآوردهای این زنبور مانند موم و عسل آن ارگانیک است چون زنبور کوهی فقط از گیاهان و گل ها و طبیعت تغذیه می کند و انسان در تکثیر زنبور و تولید فرآوردهای آن هیچ گونه دخالتی ندارد.

فروش عمده عسل وحشی کوهی مرغوب

فروش عمده عسل وحشی کوهی مرغوب فروش عمده عسل وحشی کوهی مرغوب در بازار به صورت گسترده انجام می شود چون دارای قیمت های مناسب تری می باشد، عسل وحشی اصولا دارای رنگ مایل به قرمز تیره یا روشن است که اگر یکسال از عمر آن بگذرد رس خواهد نمود که رس آن نیز بسیار نرم و لطیف بوده و مانند روغن حیوانی می باشد.

عسل رس کرده کوهی خواص بسیار بالایی دارد و برای مشکلات کلیوی و گوارشی موثر واقع شده است در مناطقی که این عسل برداشت می شود دارای گل های وحشی و شهدهای معجزه گر است که بر خواص این خوراکی ارگانیک افزوده است.

عسل کوهی گیاهی است و اصولا از نوع چند گیاه و یک گیاه می باشد و مناطقی که دارای پوشش گیاهی مختلفی است عسل آن از نوع چند گیاه می باشد، مثلا در مناطق جنگلی و کوهستانی از پوشش های گیاهی بسیار متنوعی وجود دارد که عسل تهیه شده از آن هر دردی را درمان می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *