عسل

عرضه عسل آویشن اصل

عسل آویشن اصل دارای خواص درمانی متعددی می باشد و علت نامگذاری آن به این دلیل است که زنبور ها در تولید آن از شهد گل آویشن استفاده کرده اند. این عسل در مناطق مرکزی ایران یافت و تولید می شود. عرضه آویشن اصل زیر نظر نمایندگی های ما می باشد. ما این محصول را به صورت بسته بندی شده همراه با ضمانت اصل بودن در اختیار مشتریان قرار می دهیم.

عرضه عسل آویشن اصل

مزایا استفاده از عسل آویشن

مزایا استفاده از عسل آویشن عسل آویشن طبیعی به دلیل خاصیت آنتی اکسیدانی که نسبت به سایر عسل ها دارد از عسل های مهم دارویی به شمار می رود. خواص متعددی برای این ماده طبیعی بیان شده است.

عسل از جمله موادی است که مصرف آن مکانیسم دفاعی بدن را افزایش داده و از آن در برابر عفونت ها و میکروب ها محافظت می نماید.

عسل آویشن از مناطق مرکزی ایران تولید می شود. طالقان یکی از شهر های تولید کننده این عسل می باشد. این عسل از نظر کیفیت و مرغوبیت درجه یک می باشد.

عسل ها بسته به اینکه زنبور های تولید کننده آن از شهد چه گیاهی استفاده کرده اند خواص متفاوت و گوناگونی دارند.

گیاه آویشن را که همه ی ما با آن آشنایی داریم و از برگ های خشک شده ی آن به عنوان ادویه جات در غذا استفاده می کنیم در مناطق کوهستانی کشورمان به صورت خودرو رشد می کند. وقتی این گیاه به گل می نشیند زنبور ها از شهد آن در تولید عسل بهره می برند.

عسل گیاهی مرغوب، در به کار اندازی دستگاه گوارشی نقش مهمی دارد و مصرف آن به عنوان یک هضم کننده غذا موثر می باشد.

مصرف آن در درمان زخم معده، روده و ورم معده موثر واقع می شود.

در درمان بیماری های ریوی موثر است. از شربت عسل آویشن برای از بین برن خلط و چرک گلو استفاده می شود.

مصرف شیر به همراه عسل آویشن در درمان بیماری های تنفسی مفید است.

به دلیل داشتن خاصیت ضد باکتری و ضد قارچی خود زخم را بهبود می بخشد و باعث بهبود سریع زخم شده و مانع از عفونت های باکتریایی می شود.

خرید کلی عسل آویشن اصل

خرید کلی عسل آویشن اصل قیمت عسل درجه یک و با کیفیت بستگی به عوامل متعددی دارد. امروزه با توجه به نوسانات بازار قیمت عسل ثابت نبوده و در این سال های اخیر با افزایش قیمت آن روبرو شده ایم.

عسل های زیادی در بازار موجود است. اما آیا این عسل ها درجه یک و ممتاز بوده یا نوع تقلبی آن می باشد. بنابراین همیشه در خرید عسل باید توجه لازم را داشته باشیم تا به جای اصل آن نوع تقلبی را به ما قالب نکنند. نمایندگی های فروش ما با عرضه عسل آویشن اصل به همراه ضمانت محصول، گامی موثر در توزیع و عرضه این محصول برداشته است. سایت های فروش ما به صورت آنلاین پاسخگوی نیاز های مشتریان محترم می باشد.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *