موم عسل, موم عسل کوهی

صادرکننده موم عسل کوهی به کویت

عسل ماده ای بینهایت پر خاصیت و مفید است و علاوه بر آنکه با گیاهان مختلف تولید می گردد، موم آن نیز خواص خاص و ویژه خود را دارد. موم عسل کوهی، موم عسل ورقه ای و موم اصل کویت از جمله موضوعاتی است که در مقاله پیش ِ رو مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت. 

صادرکننده موم عسل کوهی به کویت

تسکین درد با مصرف موم عسل

تسکین درد با مصرف موم عسل

پیش از آنکه به موارد مصرف موم زنبور عسل و خواص درمانی آن بپردازیم، لازم است نکاتی را پیرامون خود این ماده و ماهیت آن متذکر شویم. موم زنبور عسل ماده ای است که از بخش تحتانی غده های موجود در شکم زنبورهای کارگر ترشح می شود و از قدیم الایام کاربردهای فراوانی در صنعت و پزشکی داشته است. این ماده در صنعت بیشتر برای ساختن شمع استفاده می شده است چرا که نقطه ذوب آن بالا بوده است. 

موم زنبور عسل در حوزه پزشکی نیز کاربردها و مصارف فراوان دارد و به همین علت همواره مورد توجه دانشمندان علم طب بوده است. خواص دارویی موم عسل به قدری فراوان بوده که گاهی از آن به عنوان نوعی آنتی بیوتیک استفاده می شود. 

موم زنبور عسل موارد مصرفی زیادی در صنعت و طب دارد که موارد مصرف آن در طب را در این بخش مطرح خواهیم نمود. 

خواص دارویی و درمانی موم زنبور عسل در درمان بیماری های پوستی از جمله رفع خارش پوست، برطرف نمودن آکنه، درمان اگزما و شفاف سازی پوست است. این ماده همچنین در درمان نقرس، بیماری های کبدی و بواسیر نیز مفید است. 

شایان ذکر است که موم زنبور عسل به علت ماهیت آن خاصیت مرطوب کنندگی فراوانی داشته و از این‌رو در درمان بیماری های پوستی، به عنوان مرهم لب، رفع چین و چروک، برطرف کردن ترک خوردگی و امثال آن مورد استفاده قرار می گیرد.  

دردهایی که با استفاده از موم زنبور عسل تسکین می یابند شامل درد مفاصل، درد معده و دردهای گوارشی می باشند. 

پخش عمده موم عسل کوهی اصل درجه1

پخش عمده موم عسل کوهی اصل درجه1

موم عسل کوهی با کیفیت و مرغوبیت های گوناگونی به صورت کیلویی یا دبه ای به بازار روانه می شود و در اختیار خریداران آن قرار می گیرد.

پخش عمده موم عسل کوهی درجه یک را برخی مراکز پخشی که تحت نظارت مراکز تولید خاص این محصول فعالیت می کنند عهده دار هستند. 

موم عسل کوهی درجه یک یا اعلا مومی است که بیشتر از آنکه با فرآورده های دیگر ترکیب شده باشد، ماهیتی طبیعی داشته و کمترین مواد صنعتی در آن دخیل بوده است. موم عسل با توجه به نوع زنبور تولید کننده آن از رنگ بسیار شفاف تا بسیار تیره در حد سیاه در مراکز توزیع و پخش آن موجود است. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *