عسل

طرز تهیه چیز کیک عسل و ماست با عسل زندو!

طرز تهیه چیز کیک عسل و ماست

طرز تهیه چیز کیک عسل و ماست

 

قرنطینه بهانه ای برای شکوفا شدن بسیاری از استعداد ها فراهم کرد. و البته که این زمان بهترین فرصت برای نزدیک تر شدن به خانواده و لذت بردن از هم نشینی با آن ها می باشد. در این روز ها می توانید با تهیه یک خوراکی خوشمزه قرنطینه را برای خانواده خود لذت بخش تر کنید!


عسل از مواد غذایی خوشمزه و در عین حال پر خاصیت می باشد. این محصول زنبور های عسل به شیوه های مختلفی می تواند مصرف شود. عمده مصرف آن به صورت صبحانه با کره و یا شیر می باشد. اما روش های دیگری برای استفاده از آن نیز وجود دارد!


ما در این مقاله قصد داریم یک روش ویژه برای مصرف این ماده پر خاصیت قرار دهیم. در انتهای این مقاله شما می توانید با عسل خریداری شده از فروشگاه زندو چیز کیک عسل و ماست بسازید و از جمع خانوادگی خود لذت ببرید.

 

 

شما می توانید جهت مشاهده لیست قیمت ها و محصولات برند تولیدی و تخصصی زندو کلیک کنید.

 

 

مواد لازم چیز کیک عسل و ماست:

کره / نصف پیمانه


نمک / یک چهارم قاشق چای خوری


پوست رنده شده لیمو / یک قاشق چای خوری


بیسکوییت (ترجیحا ساقه طلایی) / دو پیمانه


پنیر خامه ای / ۵۰۰ گرم


ماست خامه ای / دو سوم پیمانه


عسل (زندو) / یک چهارم پیمانه


تخم مرغ (بزرگ) / یک عدد


وانیل / یک قاشق چای خوری

 

 

طرز تهیه چیز کیک عسل و ماست:

 

تهیه مواد پایه چیز کیک:

برای تهیه چیز کیک عسل و ماست باید در طول دو مرحله مواد پایه چیز کیک و مواد داخل چیز کیک را آماده کنیم. در ابتدا برای تهیه این چیز کیک خوشمزه و مقوی با عسل زندو باید مواد پایه چیز کیک را آماده کنیم.


برای آماده سازی مواد پایه چیز کیک، کره، نمک، بیسکوییت و پوست لیمو رنده شده را در کف قالب ریخته و آن را خوب مخلوط می کنیم. سپس آن را خوب فشار می دهیم تا مواد سفت و محکم شود و به کف قالب بچسبد.


پس از این مرحله، قالب مواد پایه چیز کیک را درون فر می گذاریم. از قبل دمای فر را بر روی ۱۶۵ گذاشته و فضای درون آن را گرم کرده ایم. سپس تایمر فر را بر روی ۱۰ دقیقه قرار می دهیم. هنگامی که مواد پایه آماده شد، صبر می کنیم تا خوب سرد شود.

 

 

تهیه مواد داخل چیز کیک:

حالا باید مواد داخل چیز کیک را آماده کنیم! به سراغ سایر مواد رفته و پنیر خامه ای، عسل، وانیل و ماست خامه ای را باهم ترکیب می کنیم. برای بهتر ترکیب شدن این مواد بهتر است آن ها را با دور کند همزن خوب مخلوط کنیم.


پس از آنکه خوب مواد ترکیب شدند، نوبت به تخم مرغ می رسد! در این مرحله تخم مرغ را شکسته و به ترکیب اضافه کنید. مجددا آن را مخلوط کنید. زمانی که خوب ترکیب شد می توانید مواد را بر روی لایه بیسکوئیتی پایه چیز کیک اضافه کنید.

 

 

مرحله آخر:

مواد را به آرامی بر روی پایه چیز کیک آماده شده ریخته و آن را خوب پخش کنید. مجددا قالب را به مدت نیم ساعت داخل فر گذاشته و اجازه دهید آماده شود. پس از گذشت مدت زمان مورد نظر قالب را خارج کرده و برای سرد شدن داخل یخچال قرار دهید.

 

برای آماده شدن چیز کیک بهتر است آن را حدود ۳ تا ۴ ساعت داخل یخچال قرار دهید تا خوب سرد شود و اصطلاحا جا بیفتد! چیز کیک خوشمزه شما آمادست. می توانید آن را با شکلات، عسل و یا تکه های میوه طبیعی تزئیین کنید. نوش جان!

 

 

کیفیت، هدیه زندو به شماست!

 

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *