عسل

پوست بدون لک ، معجزه ای دیگر از عسل!

پوست بدون لک با عسل

پوست بدون لک با عسل

 

داشتن پوست بدون لک ، سالم و شفاف یکی از خواسته های هر انسانی از پیر و جوان تا مرد و زن می باشد. بسیاری از افراد برای تحقق خواسته خود هزینه های گزافی را پرداخت می کنند. اما شاید آن ها نمی دانند که معجزه حل مشکل آن ها در دستان طبیعت می باشد!


عسل ماده غذایی خوشمزه و پر خاصیت از محصولات زنبور عسل می باشد که خواص بی نظیری در درمان بسیاری از بیماری ها و مشکلات انسان دارد. در ادامه این مقاله به خواص عسل برای لک های پوستی انسان می پردازیم.

 

 

شما می توانید جهت مشاهده لیست قیمت ها و اطلاع از محصولات برند تولیدی و تخصصی زندو کلیک کنید.

 

 

چرا پوستمان دچار لک می شود؟

در طول زندگی یک انسان عوامل بسیاری می توانند در ایجاد لکه های قهوه ای در پوست او تاثیر بگذارند. در برخی موارد تشخیص دلایل این لک های قهوه ای آزار دهنده مشکل است. می توانیم ازبخشی از این عوامل به موارد زیر اشاره کنیم.

 

 

الف-ژنتیک:

یکی از عوامل مهم در بروز لک های پوستی ژنتیک می باشد. معمولا این نوع از لک ها بخش زیادی از پوست را شامل می شوند. معمولا این نوع از لک ها  دیر تر از سایر انواع لک از بین می روند.

 

 

ب-دخانیات:

مصرف دخانیات در همه افراد مضرات بسیاری را بر جای می گذارد. یکی ضرر های مصرف دخانیات بروز مشکلات پوستی می باشد. اگر قبل از مصرف دخانیات پوست بدون لک و سالمی داشتید دلیل لک های پوستی خود را کشف کردید!

 

 

ج-تغذیه غلط:

نوع تغذیه انسان و سبک زندگی آن تاثیر مستقیمی برا تمام ابعاد زندگی و جسم انسان دارد. موادی مانند فست فود ها و غذاهای چرب و مضرر موجب پیری زودرس پوست شما می شود. برای داشتن پوست سالم بهتر است غذاهای سالم و حاوی فیبر را جایگزین مواد مضر کنید.

 

 

د-بارداری

یکی از اثرات بارداری بر جسم خانم ها، لک های پوستی ناشی از آن است. این لک های پوستی به لک های بارداری شناخته می شوند. بر طرف کردن آن در برخی موارد آسان و برخی موارد سخت می باشد. اما نگران نباشید عسل معجزه پوست شماست!

 

 

ه-قرار گرفتن به صورت مستقیم در آفتاب:

بسیاری از لک های پوستی ناشی از قرار گرفتن طولانی مدت در آفتاب می باشد. برخی افراد به سبب شغل خود ناچارند مدت زیادی را در آفتاب بگذرانند. استفاده از ضد آفتاب نا مناسب و یا عدم استفاده از آن موجب بروز لک های پوستی در این افراد می شود.

 

 

عسل چطور باعث پوست بدون لک می شود؟

عسل با خاصیت ضد عفونی کنندگی خود، به پوست شما کمک می کند باکتری ها و میکروب های آلوده خود را از بین ببرد. با استفاده از آن می توانید تعادل را در میزان ph پوست خود حفظ کنید.


همچنین عسل در جهان به عنوان یک لایه بردار قوی اما طبیعی شناخته می شود. به همین دلیل یکی از مواد پایه و اصلی محصولات مراقبت از پوست و محصولات آرایشی می باشد.


یکی دیگر ازخواص بی نظیر عسل، خاصیت ترمیم کنندگی بی نظیر آن است. به طوری که در گذشته از آن برای درمان جای زخم ها استفاده می شد. همچنین شما می توانید از آن برای بر طرف کردن جای جوش ها نیز استفاده کنید.

 

 

ماسک عسل برای پوست بدون لک!

ماسک های حاوی عسل یکی از مفید ترین محصولات مراقبت پوستی می باشند. در مقالات گذشته آموزش تهیه انواع ماسک پوست با استفاده از عسل طبیعی را در اختیار شما قرار دادیم. می توانید جهت مشکلات پوستی خود از این ماسک ها استفاده کنید. (برای مشاهده این مقاله کلیک کنید) اما در صورتی که می خواهید برای درمان لک های پوست خود از عسل استفاده کنید ادامه این مقاله را حتما بخوانید.

 

 

پوست بدون لک با عسل!

یکی از بهترین راه ها استفاده از عسل طبیعی ( نه فروشگاهی) به طور مستقیم می باشد. برای این منظور تنها کافیست لایه نازکی از عسل را مستقیما بر روی پوست خود قرار دهید. کمی به آن زمان دهید (۲۰ دقیقه) و سپس پوست خود را شستشو دهید. بهتر است قبل از استفاده از این ماسک حتما پوست خود را بشویید.

 

 

شیر و عسل، معجزه ای برای پوست شما!

هر دوی این مواد به تنهایی دارای خواص بی نظیری برای پوست شما هستند. اما تصور کنید ترکیب این دو ماده چه معجزه ای برای پوست شما خواهد داشت. با مصرف این ترکیب با لک های خود خداحافظی کنید!


برای تهیه آن دو قاشق چای خوری شیر را با یک قاشق چای خوری عسل ترکیب کنید. به آرامی آن را بر روی پوست خود بمالید و حدود ۲۰ دقیقه صبر کنید. سپس آن را شستشو دهید. حالا از پوست خود لذت ببرید!

 

 

کیفیت، هدیه زندو به شماست!

 

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *