عسل, عسل وحشی

مشاوره فروش عسل وحشی کردستان

عسل بهترین ماده ی طبیعی شناخته شده توسط بشر می باشد که خواص بسیار زیادی برای آدمی داشته و دارد. این عسل گرانبها طعم شیرینی دارد ولی قند ندارد و برای افرادی که دیابت دارند مضر نمی باشد. عسل وحشی کردستان بهترین و خالص ترین عسل می باشد که از جنگل های این استان منشا گرفته است. شما برای اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین ما تماس برقرار کنید و اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

مشاوره فروش عسل وحشی کردستان

خواص عسل برای زیبایی چیست؟

خواص عسل برای زیبایی چیست؟ عسل خاصیت های زیادی از دیرین زمان برای انسان ها داشته است مثلا برای تقویت سیستم ایمنی بدن عالی است برای بهبود کار دستگاه گوارش خوب می باشد، برای افزایش میل جنسی استفاده می شود. 

خواص عسل خالص دارویی و درمانی نیز می باشد. و نه تنها برای خوردن بلکه برای استفاده موضعی هم استفاده می شود و برای ساخت انواع کرم ها به کار می رود.

خاصیت عسل برای زیبایی موردی است که همگان به آن اعتقاد دارند و کسی نیست که نداند عسل برای زیبایی صورت و صاف و رفع چین و چروک های پوست صورت بسیار عالی می باشد.

عسل ها تنوع زیادی دارند. عسل های خالص بدون هیچ شکری بهترین عسل و ناب ترین عسل می باشد وقتی غذای زنبور عسل گل ها و گیاهان وحشی جنگل یا کوهستان می باشد. ولی وقتی غذای آن ها غیر از گل های طبیعی شکر یا شهد باشد عسل تولیدی آن ها هم ناخالصی دارد و شکر خالصی نمی باشد.

کردستان کوه های سر سبز زیادی دارد که پوشیده از درختان و جنگل است هزاران نوع موجودات زنده روزی خود را از آنجا تامین می کنند. یکی ار این موجودات زنبور عسل می باشد. زنبور عسل از گیاهان و گل های جنگل های بزرگ کردستان تغذیه می کند و طبیعی ترین و خالص ترین عسل را تولید می کند. 

از خاصیت ها و خوبی های عسل هر چه بگوییم کم گفته ایم. 

بهتر است بدانید خوردن عسل با خربزه باعث ایست قلبی می شود. و بهتر است عسل را با خربزه به هیچ وجه میل ننمایید.

قیمت خرید عسل وحشی کردستان

قیمت خرید عسل وحشی کردستان عسل وحشی کردستان خاصیت های زیادی دارد چون در جنگل های کردستان انواع درختان، گیاهان و گل ها وجود دارد و زنبور با جمع آوری گرده و تغذیه از این گل ها عسل بسیار دارویی و پرخاصیتی تولید می کند.

قیمت خرید عسل وحشی کردستان در فروشگاه های مرکزی ما بسیار پایین تر از نوع معمول آن در بازار می باشد. شما با ارتباط با ما بوسیله سایت یا شماره های تماس می توانید آن را سفارش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *