زهر زنبور عسل

مرجع فروش زهر زنبور عسل

زنبور عسل یکی از حشراتی است که فواید بسیار زیادی برای طبیعت و انسان ها دارد و ماده غذایی عسل را با ظرافت کامل از شهد گل ها تهیه می کند.

علاوه بر محصول عسل خاصیت دیگری هم داری که زهر آن می باشد و معمولا از آن به عنوان یک ماده ی دارویی و درمانی یاد می شود.

شما می توانید برای خرید این محصول به این سایت که مرجع فروش زهر زنبور عسل است مراجعه و آن را خریداری کنید.

مرجع فروش زهر زنبور عسل

کاربرد زهر زنبور عسل

کاربرد زهر زنبور عسل از جمله کاربرد های زهر زنبور عسل شامل موارد گفته شده در زیر می باشد:

  1. از نیش زنبور عسل برای کاهش میزان التهاب های پوستی استفاده می شود زیرا اثر بسیار قوی دارد و خارش و سوزش و قرمزی پوست را تا حد بسیار زیادی کاهش می دهد و سبب کاهش و از بین رفتن تورم های به وجود آمده بر روی پوست هم می شود.
  2. افرادی که دچار مشکل و بیماری روماتیسم و آرتروز هستند می توانند با درمان نیش زنبور این مشکل و درد خودشان را به طور طبیعی و بدون درد درمان کنند.
  3. با استفاده از نیش زنبور عسل می توانید پوست بسیار صاف و جوانی داشته باشید زیرا درون نیش زنبور ترشحاتی وجود دارد که سبب کلاژن سازی هرچه بیشتر و بهتر در پوست می شود و چین و چروک های پوستی را تا حد زیادی درمان می کند و از بین می برد و سبب جوان سازی و جلوگیری از پیری زودرس می شود.
  4. خاصیت آنتی باکتریایی و ضد میکروبی و ضد عفونی کنندگی بسیار بالایی دارد به همین دلیل استفاده از آن باعث می شود که بدن به طور کامل ضدعفونی شود.
  5. این داروی طبیعی موجب می شود که سیستم ایمنی بدن تقویت شود و بهبود پیدا کند و از سلول های بدن در برابر ورود انواع عوامل بیماری زا محافظت می کند.
  6. در حد عالی و شگفت انگیزی اثرات حاصل از آلرژیک را درمان و برطرف می کند. 

به طور کلی این درمان به عنوان یکی از درمان های طبیعی و سنتی می باشد که از زمان های قدیم مورد استفاده قرار می گرفت و حتی از آن به عنوان افزایش دهنده عمر هم یاد می شود.

نرخ جدید زهر زنبور عسل ایرانی

نرخ جدید زهر زنبور عسل ایرانی امروزه به دلیل بالا رفتن میزان تقاضا برای تهیه و خرید نیش زنبور عسل بر میزان تولید این ماده و نیز بر تعداد تولید کننده های این محصول روز به روز افزوده می شود تا بتوانند با تولید محصولات با کیفیت پاسخ گوی نیاز بازار و مشتریان باشند.

نرخ جدید زهر زنبور عسل ایرانی به عوامل مختلفی مانند موارد زیر بستگی دارد:

  1. نوع زنبور و درصد زهری که دارد.
  2. نوع استفاده از زهر 
  3. تعداد زنبور هایی که از زهر آن ها استفاده می شود.
  4. درجه ی تاثیر گذاری آن 

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *