کندو سنتی

فروش شگفت انگیز کندوی عسل سنتی

فروش شگفت انگیز کندوی عسل سنتی در مناطق خاصی از کشور عزیزمان ایران هم اکنون با کیفیتی بسیار خوب از روند خوبی برخوردار است. اصولا کندوی عسل سنتی قیمتی به مراتب کمتر از کندو های مدرن دارد. اصولا  کندوی عسل سنتی در تنه درخت و یا کوزه و یا سبد تعبیه می شود.

عسلی که از کندوی سنتی تولید می شود ارگانیک و در نوع خود عالی است و طعم فوق العاده ای دارد .

فروش شگفت انگیز کندوی عسل سنتی

کندوی عسل در ریخته گری فلزی

کندوی عسل در ریخته گری فلزی در صنعت ریخته گری فلزی موم عسل نقش عمده ای دارد . چون موم خیلی راحت شکل می گیرد و نقطه ذوب آن پایین است بنابراین زمانیکه در قالب های مخصوص ریخته گری قرار می گیرد  خیلی آسان و به سهولت بیرون می آید. امروز استفاده از موم در جهت ریخته گری انواع قطعات و همچنین آلیاژ کاملا کاربردی است.

یک نوع موم در بازار وجود دارد که نقش محافظتی در جهت خوردگی فلزات دارد. موم عسل در صنعت مجسمه سازی نقش پررنگی دارد.

در قدیم مصریان و رومیان از موم برای قالب سازی و محفوظ نمودن اجساد مردگان و همچنین در صنعت کوزه گری و نساجی از آن استفاده می کردند. چون موم قدرت شکل پذیری بسیار قابل توجهی دارد و خیلی آسان تشکل پیدا می کند به راحتی قابل تراشیدن و شکل دادن است .

تولید کننده کندوی عسل سنتی اصل

تولید کننده کندوی عسل سنتی اصل تولید کننده عسل سنتی اصل  را می توان در استان البرز جستجو نمود. عسل طبیعی و سنتی که در استان البرز تولید می شود در حال حاضر بیش از هفتاد تن عسل با کیفیت خیلی خوب گزارش شده است.

کاربرد  کندو عسل در زمینه های مختلف اعم از صنعت داروسازی و آرایشی و و همچنین صنایع مختلف بر هیچکس  پوشیده نیست و امروز ایران  با استفاده از کندوی عسل در موارد مختلف دارویی و غذایی و صنعتی موفق به دستاوردهای گوناگونی شده است که جای بسی خوشبختی است و این امر موجبات رشد و توسعه کشور را در زمینه های مختلف فراهم نموده است. هدف اصلی یک تولید کننده عسل سنتی قطعا ارائه محصول یک عسل با کیفیت و مرغوب به هموطنان است و در نهایت رضایتمندی آنان.

قیمتی که یک کندوی عسل سنتی اصل دارد بمراتب گرانتر در بازار عرضه می شود بواسطه کیفیت و خواص خوبی که دارد. برای دریافت و خرید یک کندوی عسل سنتی اصل پیشنهاد میکنم با سایت ما ارتباط بگیرید. امروزه عسل تقلبی به انحاء مختلف نیز در بازار موجود است که باعث تاسف است و موجبات سوءاستفاده خیلی از افراد شده است. در جهت یک خرید کاملا مطمئن همکاران ما در سایت پشتیبان شما هستند.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *