بره موم

صادرات بره موم خام به عمان

بره موم یکی از محصولاتی است که برای صادرات به کشور های دیگر فرستاده می شود. اما صادرات آن به عمان بیشتر از کشور های دیگر انجام می پذیرد. علت صادرات به عمان، فاصله نزدیک آن با بنادر ایران، ثبات اقتصادی و دسترسی به آب های آزاد می باشد. شرکت های متعددی بره موم خام را به این کشور صادر می کنند و موم های صادراتی در بسته بندی های استاندارد روانه بازار صادرات می شوند. قیمت بره موم به صورت خام پایین می باشد.

صادرات بره موم خام به عمان

بره موم را چگونه استفاده کنیم؟

بره موم را چگونه استفاده کنیم؟ بره موم اصل از نظر ظاهری دارای تیکه هایی بی نظم با رنگ قهوه ای و به صورت فشرده می باشد و دارای حالتی چسبناک است. 

بره موم در کندوی عسل نقش مهمی ایفا می کند. این ماده با درزگیری منافذ کندو امنیت کندو را تامین می کند و مانع از ورود حشرات دیگر به داخل کندو می شود.

بره موم خواص دارویی فراوانی دارد. به خاطر خاصیت ضد میکروبی و ضد عفونی آن از این ماده در پیشگیری از ابتلا به بسیاری از بیماری ها استفاده می شود.

امروزه راه های متعددی برای اینکه از خواص بره موم بهره مند شویم وجود دارد که در زیر بعضی از این روش ها را بیان می کنیم:

یکی از راه های استفاده از بره موم که رایج و متداول می باشد استفاده موضعی و همچنین استفاده آرایشی و بهداشتی از این ماده است. در این روش موم به موضع مورد نظر مالیده می شود که به سلامت پوست کمک می کند و قارچ ها، لکه های پوستی و التهاب سطح پوست را از بین می برد.

این ماده را می توان در درون شامپو و لوسیون های شست و شوی مو استفاده کرد که در بین بردن قارچ ها و عفونت های پوستی سر موثر می باشد.

استفاده در دهان شویه و خمیر دندان از دیگر روش های استفاده از بره موم است. قرار دادن در مواد غذایی که برای مدت طولانی نگه داری می شوند از فاسد شدن آن جلوگیری می کند.

استفاده از بره موم خام چندان متداول نیست و هضم آن در قالب خوراکی بسیار سخت است. همچنین مصرف خام آن عوارضی برای مصرف کننده در بر خواهد داشت. بنابراین برای مصرف خوراکی عصاره ی بره موم را تولید کرده اند که جذب مواد غنی بره موم در حالت عصاره آن زیاد تر می باشد.

توزیع عمده بره موم خام اصل شیراز

توزیع عمده بره موم خام اصل شیراز شرایط آب و هوایی مناسب شیراز و کوه ها و کوهپایه های سر سبز آن زمینه را برای پرورش زنبور هموار کرده است. شیراز به دلیل پرورش زنبور سالانه دارای تولیدات مقادیر زیادی بره موم می باشد.

قسمتی از بره موم تولید شده در شیراز در مصارف دارویی به کار می رود و مازاد بر مصرف را به کشور های دیگر صادر می کنند.

بنابراین شیراز یکی از شهر هایی می باشد که در توزیع بره موم خام اصل فعالیت چشم گیر دارد. 

مشتریان با مراجعه به نمایندگی های ما در شیراز و همچنین سایت های فروش ما به صورت آنلاین می توانند بره موم را خریداری نمایند.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *