ژل رویال

درباره خواص ژل رویال چه می دانید؟

خواص ژل رویال

خواص ژل رویال

 

ژل رویال یکی از محصولات بی نظیر و پر خاصیت زنبور عسل می باشد. زنبور های کارگر از این ماده سلطنتی برای تغذیه ملکه خود استفاده می کنند. احتمالا ملکه زنبور عسل، قدرت باروری و طول عمر خود را مدیون خواص ژل رویال می داند.


خواص ژل رویال قابل شمارش نیست و تا کنون تحقیقات زیادی درباره خواص آن در حال انجام می باشد. اگر شما هم اطلاعات کاملی درباره خواص این ماده شگفت انگیز ندارید، توصیه می کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

 

 

شما می توانید جهت مشاهده لیست قیمت و اطلاع از محصولات مجموعه تولیدی و تخصصی زندو کلیک کنید.

 

 

ترکیبات اصلی ژل رویال:

بخش اصلی ترکیبات ژل رویال را آب تشکیل می دهد. به طوری که حدود ۶۰ تا ۷۰ درصد آن سرشار از مولکول های h2o می باشد. پس از آب سایر ترکیبات آن مربوط به گروهی از کربوهیدرات ها و پروتئین ها می باشد. ویتامین ها و مواد معدنی نیز سایر ترکیبات آن را تشکیل می دهند.


از جمله ویتامین های ژل رویال می توانیم به ریبوفلاوین (B2)، بیوتین (B7)، نیاسین (B3)، تیامین (B1) و اسید فولیک (B9) اشاره کنیم. همچنین مواد معدنی درون ژل رویال پتاسیم، فسفر، گوگرد، کلسیم، منگنز، روی و آهن می باشند.

 

 

خواص ژل رویال:

خواص ژل رویال یکی از دلایل اصلی محبوبیت آن می باشد. این ماده مقوی به اندازه ای مفید است که محققان می گویند راز قدرت باروری و طول عمر ملکه زنبور عسل ژل رویال می باشد. با ما همراه باشید تا شما را با بخشی از خواص ژل رویال آشنا کنیم.

 

 

۱٫ افزایش قدرت باروری:

این روز ها مشکلات مربوط به باروری یکی از اصلی ترین مشکلات و دغدغه های زوج های جوان می باشد. بسیاری از زوج ها برای رفع مشکلات باروری خود، زمان و هزینه های گزافی را پرداخت می کنند. که گاهی این روش ها درمان قطعی ندارند!


زوج های جوان می توانند برای گرفتن نتیجه ای بهتر به جای پرداخت هزینه های گزاف با هزینه ای کمتر به سراغ خرید ژل رویال بروند!

 

 

۲٫ تقویت عملکرد مغز:

یکی دیگر از خواص ژل رویال، افزایش قدرت مغز می باشد. به همین دلیل معمولا از این ژل برای درمان و یا کنترل بیماری آلزایمر استفاده می شود. با استفاده از ژل رویال به دلیل سرشار بودن آن از ویتامین های مختلف می تواند به عملکرد بالا تر سلول های مغزی کمک کند.

 

 

۳٫ پیشگیری و کنترل مشکلات قلبی:

ترکیبات خاص ژل رویال کمک می کنند تا حجم چربی را در دیواره رگ ها کاهش پیدا کند. از آنجایی که یکی از اصلی ترین دلایل ابتلا به بیماری های قلبی، اضطراب و افزایش سطح کلسترول می باشد.

 

ژل رویال می تواند با این شیوه در بهبود عملکرد قلب و سیستم گردش خون موثر باشد و از ابتلا به بیماری تصلب شرایین جلوگیری شود.

 

 

۴٫ درمان دیابت نوع ۲:

یکی دیگر از خواص ژل رویال و یا قدرت های این ماده در کنترل و درمان بیماری قند خون می باشد. اگر شما یا یکی از نزدیکانتان دچار این بیماری است و از درمان بیماری خود ناامید شده است. مصرف این ماده بسیار توصیه می شود.


با مصرف ژل رویال می توانید معجزه ای در درمان بیماری خود را با چشم مشاهده کنید. ژل رویال قادر است حساسیت به تولید انسولین را در بدن کاهش دهد. به همین دلیل در بهبود دیابت نوع ۲ موثر می باشد.

 

 

۵٫ پوست شاداب و سالم:

ژل رویال به دلیل خاصیت ضد التهابی که دارد بهترین درمان برای بر طرف کردن جای زخم ها می باشد. ژل رویال به دلیل دارا بودن انواع ویتامین ها و مواد معدنی می تواند رطوبت و شادابی پوست شما را تضمین کند. اگر پوست شما به دلایل مختلف کدر شده است وقت آن رسیده که با یک ماده مقوی آن را تقویت کنید.

 

 

موارد منع مصرف ژل رویال:

محصولات بی نظیر زنبور عسل منع مصرفی ندارند اما بهتر است مصرف این مواد در برخی موارد با احتیاط بیشتری انجام شود. در ادامه به معرفی این موارد می پردازیم.

 

 

دوران بارداری:

مصرف ژل رویال در این دوران باید با مشورت پزشک انجام شود. زیرا ممکن است مادر یا جنین به برخی از ترکیبات آن آلرژی نشان دهد.

 

 

آلرژی و حساسیت:

اگر هنگام مصرف تمامی محصولات زنبور عسل از قبیل عسل، موم، ژل رویال، گرده گل و حتی نیش زنبور عسل باعث بروز علائم آلرژی در شما می شود. بهتر است در مصرف آن احتیاط کنید.

 

 

کیفیت، هدیه زندو به شماست!

 

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *