عسل

۱۶ خاصیت بی نظیر عسل و ارده !

خواص عسل و ارده

خواص عسل و ارده

 

ترکیب عسل و ارده یکی از ترکیبات خوشمزه و پرخاصیت برای مصرف روزانه شما عزیزان می باشد. ارده ای که از دانه کنجد بدست می آید در صورتی که با عسل ترکیب شود می تواند خاصیت ویژه ای برای سلامتی داشته باشد.


بسیاری از افراد از این ترکیب انرژی زا هنگام صبح استفاده و در وعده صبحانه استفاده می کنند. زیرا با خوردن عسل و ارده در اول روز می توان تمام روز را با انرژی بیشتری سپری کرد.


ما در این مقاله قصد داریم به معرفی چند خاصیت از ترکیب خارق العاده عسل و ارده بپردازیم.

 

 

شما می توانید جهت مشاهده محصولات و اطلاع از لیست قیمت محصولات برند تولیدی و تخصصی زندو اینجا کلیک کنید.

 

 

ارده چیست؟

این ماده غذایی خوشمزه از دانه کنجد به دست می آید. خمیر روغنی و شیری رنگی که پس از آسیاب کردن دانه های کنجد به دست می آید در واقع همان ارده می باشد. این ماده خاصیت های فراوانی دارد و مصرف آن برای کودکان محرک رشد آن هاست.

 

ارزش غذایی و کالری هر ۱۰۰ گرم ارده معادل ۶۰۰ کالری می باشد. از این رو مصرف آن در افرادی که دارای اضافه وزن می باشند توصیه نمی شود.

 

 

عوارض مصرف ارده:

همانطور که در بخش قبلی گفتیم، ارده حاوی مقادیر بالایی از چربی ها و قند ها می باشند. به دلیل چربی بالای ارده مصرف آن به افرادی که دچار بیماری های قلبی، عروقی، کبد چرب و اضافه وزن و چاقی می باشند با احتیاط صورت گیرد.


همچنین به دلیل طبع گرم هردو ماده این ترکیب ( عسل و ارده ) مصرف آن در افرادی که طبع گرم دارند در دوز های پایین انجام شود. اما افرادی که طبع سردی دارند می توانند با مصرف این ترکیب طبع خود را اصلاح کنند.

 

 

خواص عسل و ارده:

هر دو ماده این ترکیب خواص بی نظیری را برای مصرف کننده به ارمغان می اورند. معمولا افرادی که این ترکیب را به صورت مداوم مصرف می کنند از سلامتی بیشتر نسبت به سایر افراد برخوردار هستند. در ادامه به ۱۶ خاصیت این ترکیب اشاره می کنیم.

 

 

۱٫ کاهش فشار خون


۲٫ درمان بیماری های مفصلی و کاهش درد در این بیماران


۳٫ افزایش انرژی بدن


۴٫ کاهش کلسترول بالا


۵٫ رفع بیماری های قلبی و عروقی


۶٫ جلوگیری از ابتلا به سرطان


۷٫ پیشگیری از کم خونی و درمان آن


۸٫ درمان اختلالات کبد


۹٫ درمان بیماری های کلیه


۱۰٫ تقویت نیروی جنسی


۱۱٫ تسکین بخش درد ها


۱۲٫ جلوگیری از ابتلا به پوکی استخوان و درمان آن


۱۳٫ تقویت حافظه


۱۴٫ محرک رشد در کودکان


۱۵٫ تقویت سیستم ایمنی بدن


۱۶٫ تسکین درد های دوران قاعدگی در خانم ها

 

 

معجون عسل و ارده:

برای تهیه این معجون می توانید به مقدار دلخواه و مورد نیاز خود از هر کدام از این دو ترکیب ( عسل و ارده ) بردارید. آن ها را با یکدیگر ترکیب کرده و میل کنید. بهتر است به صورت روز در میان و یا هرروز مقداری از این ترکیب را میل کرده و سپس برای مشاهده معجزه سلامتی آن صبر کنید!

 

 

کیفیت، هدیه زندو به شماست!

 

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *