عسل

درباره خواص عسل برای زوجین بیشتر بدانید!

خواص عسل برای زوجین

خواص عسل برای زوجین

 

عسل یکی از مواد غذایی طبیعی و از محصولات زنبور عسل می باشد که دارای خواص درمانی بسیاری است. این ماده غذایی مفید خاصیت زیادی در درمان برخی اختلالات مربوط به زوجین دارد. در نتیجه خواص عسل برای زوجین می تواند باعث افزایش تقاضا زوجین در مصرف آن شود. همچنین عسل می تواند در بهبود روابط میان زوجین نیز مفید و موثر باشد.

 

یکی از عمده ترین مشکلات و اختلالات در روابط بین زوجین مربوط به مسائل جنسی میان آن هاست. کیفیت رابطه جنسی در زوجین می تواند بر تمامی ابعاد زندگی و روابط آن ها تاثیر گذار باشد. در نتیجه اختلال در روابط جنسی زوجین ممکن است موجب اختلال در سایر ابعاد زندگی آن ها نیز شود.

 

از این رو پرداختن به این مسائل از زندگی زوجین یکی از مهم ترین دغدغه های امروز جامعه ماست. و چه زیبا تر که می توان با استفاده از ماده مفیدی مانند عسل معجزه ای برای آن ایجاد کرد.

 

 

شما می توانید جهت مشاهده محصولات و اطلاع از لیست قیمت های مجموعه تولیدی و تخصصی عسل زندو اینجا کلیک کنید.

 

 

خواص عسل برای زوجین:

همانطور که در ابتدای مقاله به اختصار بیان شد، این ماده غذایی پر خاصیت به دلیل خواص بی شماری که دارد از گذشته تا کنون در درمان بسیاری از مشکلات و بیماری های انسان به کار برده می شد.


مسائل جنسی و مشکلات جنسی در زوج ها نیز از این قائده مستثنی نیستند و به راحتی می توان این مسائل را با ترکیب اعجاز انگیز عسل کنترل و درمان کرد. در ادامه به تعدادی از خواص بی نظیر این ماده غذایی اشاره می کنیم.

 

 

تقویت قوای جنسی:

یکی از عمده خواصی که عسل برای زوجین دارد تقویت قوای جنسی در آن ها می باشد. عسل انرژی زا طبیعی می باشد و به دلیل دارا بودن مقادیری از آنتی اکسیدان ها می تواند محرک خوبی برای تولید و ترشح هورمون های جنسی در زنان و مردان باشد.

 

این ماده مقوی و انرژی زا خستگی را از افراد دور کرده و انرژی زیادی در آن ها ایجاد می کند. عسل مستقیما بر روی غده های فوق کلیه تاثیر می گذارد و موجب تحریک این غدد و ترشح هورمون های جنسی می شود.

 

 

کنترل و درمان نا باروری در زوجین:

همانطور که در مقالات پیشین به طور مفصل به آن پرداختیم، یکی از خواص اعجاز انگیز عسل درمان نا باروری می باشد. این ماده مقوی جایگزین بسیار مناسبی برای درمان های شیمیایی متعدد و هزینه بر محسوب می شود. (برای خواندن این مقاله کلیک کنید.)


مصرف عسل با افزایش انرژی در زوج های جوان می تواند سطح هورمون های جنسی آن ها را افزایش داده و زمینه را برای تولید مثل آن ها فراهم سازد. گفته می شود مصرف مداوم عسل در افرادی که دچار مشکلات ناباروری بودند موجب بر طرف شدن بیماری خود شده بود.

 

 

تقویت اسپرم در مردان:

عسل طبیعی سرشار از ویتامین ها و مواد مغذی برای بدن می باشد. به همین دلیل مصرف این ماده می تواند زمینه را برای تولید مثل در بدن مردان و زنان آماده سازد.


یکی از ویتامین هایی که نقش مهمی در تولید مثل انسان دارد ویتامین آ می باشد که در مقادیر بسیاری در این ماده طبیعی یافت می شود. مصرف مداوم عسل در مردان موجب افزایش تعداد اسپرم در آن ها می شود و این مورد به تنهایی می تواند قدرت تولید مثل را در مردان افزایش دهد.

 

 

معجونی پر از خواص عسل برای زوجین:

احتمالا تا به این قسمت از مقاله از خود سوال می کنید که چطور از عسل برای درمان این مشکلات استفاده کنیم؟! حال که به طور مختصر درباره خواص عسل برای زوجین دانستیم و خواص بی نظیر آن را در درمان اختلالات مربوط به زوجین می دانیم زمان آن فرا رسیده شیوه استفاده از آن را نیز در اختیار شما قرار دهیم.

 

 

ترکیب عسل و دارچین:

ترکیب دو ماده ی مقوی با طبع گرم می تواند تاثیر خواص عسل را چندین برابر کند. زیرا هر دو در یک راستا و هدف به مصرف می رسند. بهتر است این ترکیب به صورت روزانه مصرف شود. برای تهیه آن یک قاشق غذاخوری از عسل را با مقداری دارچین ترکیب کرده و در طول روز چندین مرتبه آن را میل بفرمایید.

 

 

ترکیب عسل و خرما:

مصرف این دو ماده با طبع گرم نیروی جنسی را در افراد تقویت می کند. این ترکیب علاوه بر تقویت نیروی جنسی، جهت افزایش توان باروری و افزایش تعداد و کیفیت اسپرم در مردان نیز توصیه می شود. برای تهیه آن تعدادی خرما را در شیر خیس کرده و مقداری به آن هل و عسل اضافه کرده و بعد از میکس کردن میل بفرمایید.

 

 

کیفیت، هدیه زندو به شماست!

 

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *