عسل

خواص عسل آویشن برای انسان چیست؟!

خواص عسل آویشن تیتر

 

همه ی ما پیش از خرید محصولات طبیعی، محصول مورد نظر خود را از چند فیلتر عبور می دهیم تا مطمئن شویم همان چیزی را تهیه می کنیم که می خواهیم! یکی از این فیلتر ها که در ابتدای خرید این محصول در نظر داریم، بررسی خواص عسل آویشن یا بررسی عوارض ناشی از آن می باشد.

 

عسل آویشن که در مجموعه تولیدی و تخصصی زندو تولید می شود به صورت خام و با حداکثر خواص برای فروش آماده می شود. در این مقاله قصد داریم به ویژگی های این محصول و شیوه تولید آن در مجموعه زندو اشاره کنیم. با ما همراه باشید و این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 

شما می توانید برای خرید عسل آویشن از وب سایت مجموعه تولیدی و تخصصی زندو اینجا کلیک کنید.

 

عسل آویشن:

عسل آویشن یکی از انواع عسل می باشد که طعم و عطر فوق العاده ای دارد. عطر و رایحه این محصول بدون شک از گیاه آویشن گرفته شده است. همچنین خاصیت عسل آویشن در بهبود مشکلات و بیماری های انسان موجب جلب توجه افراد زیادی شده است. در بخش بعدی این مقاله، به تعدادی از مهم ترین خاصیت عسل آویشن اشاره می کنیم.

 

همانطور که به آن اشاره شد، این محصول از گیاه آویشن موجود در طبیعت شهرستان شیروان و پس از نظارت و رسیدگی به زنبورهای عسل زنبورستان زندو، به دست آمده است.

 

از آنجایی که در سراسر دنیا از گیاه آویشن به عنوان ادویه و چاشنی غذا استفاده می شود، احتمالا شما هم تا کنون طعم، عطر و خواص گیاه آویشن را امتحان کرده اید. از این گیاه نه تنها به عنوان ادویه و به صورت خوراکی، بلکه برای تولید محصولات دارویی، آرایشی و بهداشتی نیز استفاده می شود.

 

از جمله خواص گیاه آویشن می توانیم مواردی همچون  تنظیم کلسترول خون، درمان سرماخوردگی، تقویت سیستم ایمنی بدن، درمان کم خونی، بهبود عملکرد دستگاه گوارشی و… را نام ببریم.

 

خواص عسل آویشن زندو

خواص عسل اویشن: (فواید عسل آویشن)

همانطور که می دانید عسل طبیعی خواص بی نظیری را برای فرد مصرف کننده به همراه دارد و از آنجایی که در بخش پیش نیز به آن اشاره شد و از نام این محصول نیز پیداست، عسل آویشن از گیاه پر خاصیت و خوش عطر آویشن تولید می شود به همین دلیل مصرف این عسل خاصیت بسیار زیادی را برای شما خواهد داشت. به خصوص اگر به طور مداوم و منظم از آن استفاده کنید.

 

ما در ادامه قصد داریم به خواص عسل اویشن بپردازیم، اگرچه پرداختن به تمام ویژگی و خواص این محصول در یک مقاله امکان پذیر نیست و ما تنها می توانیم بخشی از آن را بازگو کنیم.

 

  1. درمان سرماخوردگی:

نخستین ویژگی این محصول که احتمالا شما با آن آشنا باشید، کمک به بدن برای درمان سرماخوردگی می باشد. علائم سرماخوردگی از جمله گلو درد، سرفه، و سر درد به راحتی با مصرف دمنوش آویشن و یا عسل اویشن قابل درمان می باشد.

 

در طب سنتی، استفاده از دمنوش آویشن برای درمان سرماخوردگی بسیار توصیه می شود. برای این منظور می توانید مقداری از عسل آویشن را در آب جوش حل کرده و میل کنید و یا می توانید جهت اثرگذاری بیشتر، از عسل آویشن به عنوان شیرین کننده دمنوش آویشن استفاده کنید.

 

  1. درمان مشکلات گوارشی:

این روز ها با بیشتر شدن مصرف انواع فست فود، تغذیه و رژیم غذایی نامناسب، اکثر افراد با مشکلات گوارشی دست و پنجه نرم می کنند. شدت این ناراحتی ها در هر فرد متفاوت می باشد و بسیاری از افراد مجبور به استفاده از مواد شیمیایی و دارو ها می شوند.

 

عسل آویشن به عنوان معجزه در درمان این ناراحتی ها عمل می کند. به این صورت که این محصول سرشار از ویتامین، آنتی اکسیدان و املاح معدنی می باشد که همگی در درمان مشکلات گوارشی مفید هستند.

 

عسل اویشن زندو

  1. تقویت سیستم ایمنی بدن:

یکی از دغدغه های اغلب افراد در شرایط قرنطینه، تقویت سیستم ایمنی بدن برای مبارزه با بیماری کرونا می باشد. در چنین شرایطی توجه به رژیم غذایی صحیح اهمیت زیادی پیدا کرد.

 

از جمله مواد غذایی که برای تقویت سیستم ایمنی بدن به افراد توصیه می شود، عسل اویشن می باشد. وجود آنتی اکسیدان ها در این محصول موجب بروز فواید عسل آویشن شده است.

 

با مصرف عسل آویشن علاوه بر تقویت سیستم ایمنی بدنتان می توانید از سایر خواص آن نیز استفاده کنید و بدن سالم تری داشته باشید.

 

  1. مقوی و انرژی زا:

یکی از ویژگی های بارز و خواص عسل اویشن، میزان انرژی بالای آن می باشد. به طوری که هر شخص با مصرف این محصول انرژی بسیاری به دست می آورد. به همین دلیل این محصول می تواند برای عصرانه کودک دلبند شما گزینه مناسبی باشد.

 

مجموعه تولیدی و تخصصی زندو به شما توصیه می کند استفاده از عسل اویشن را جایگزین مواد غذایی که کالری زیادی دارند و کمتر مقوی اند بکنید. به این صورت می تواند بدن سالم تر و طول عمر بیشتری داشته باشید.

 

  1. بهبود علائم افسردگی:

احتمالا شما نیز درباره سگ سیاه افسردگی شنیده اید! ابتلا به این بیماری روحی و یا وارد شدن تفکرات افسرده به ذهن شما می تواند بخش زیادی از کارکرد روان شما و در نهایت سبک زندگی را تحت تاثیر قرار دهد.

 

از آنجایی که یکی از خواص عسل اویشن، کمک به درمان و از بین بردن علائم افسردگی می باشد؛ ما به شما توصیه می کنیم برای درمان این مشکل و یا پیشگیری از وقوع آن حتما عسل آویشن را امتحان کنید.

 

  1. کمک به بهبود سینوزیت:

سینوزیت یکی از بیماری های نسبتا شایع می باشد که در آن سینوس های ناحیه بینی و گوش فرد درگیر می شود. شاید لازم به یادآوری باشد که بیماری سینوزیت در دسته ی بیماری های عفونی قرار دارد.

 

جالب است بدانید یکی از عواملی که می تواند در مقابله با یک بیماری عفونی موثر واقع شود، آنتی اکسیدان ها می باشند. عسل آویشن طبیعی ماده غذایی سرشار از انتی اکسیدان است که با مصرف آن می توان تا حد زیادی بیماری های عفونی و انواع عفونت را در بدن از بین برد.

 

خواص عسل آویشن

خواص عسل آویشن برای معده:

از اصلی ترین خواص عسل آویشن برای معده می توان خاصیت از بین بردن التهاب معده عسل آویشن را معرفی کرد. فرد مصرف کننده با استفاده از این محصول می تواند سوزش ناشی از التهاب معده خود را تا حد زیادی کاهش و حتی آن را درمان کند.

 

از جمله سایر بیماری های مرتبط با معده که می توان آن ها را تنها با مصرف عسل آویشن درمان کرد، می توان به بیماری های شایعی از جمله اسهال و یبوست اشاره کرد.

 

مصرف عسل اویشن موجب تحریک فعالیت روده و بر طرف شدن مشکل یبوست می شود. همچنین شما می توانید مشکلات دیگر معده مانند نفخ معده، زخم معده، درد معده را نیز با مصرف عسل آویشن درمان کنید.

 

فواید عسل آویشن برای پوست:

از دیگر خواص عسل اویشن برای پوست این است که این محصل به صورت یک لایه بردار قوی عمل می کند. اگر مقداری از این محصول را به صورت موضعی بر روی پوست خود قرار دهید می توانید معجزه آن را با چشمان خود ببینید!

 

عسل آویشن می تواند منافذ پوست شما را از هر گونه آلودگی پاک نماید و هر گونه آکنه، جوش و زخم را بر طرف نماید. همچنین این محصول اثر خارق العاده ای در از بین بردن لک های پوستی دارد.

 

برای خرید عسل آویشن از وب سایت مجموعه تولیدی و تخصصی زندو اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *