موم عسل, موم عسل قالبی

خرید موم عسل قالبی به قیمت کارخانه

موم عسل قالبی محصول تولید شده در کارخانه ‌ها با روش‌ های غیر طبیعی است که در نمونه های تخته ای و ورقه ای های قابل عرضه است. موم صنعتی یکی از محصولات و فرآورده های زنبور عسل است که مانند موم خوراکی دارای خواص و کاربردهای ویژه می باشد. قیمت خرید موم عسل در راستای روش ‌های تولیدی متنوع،  متفاوت اعلام می گردد.

خرید موم عسل قالبی به قیمت کارخانه

درمان عفونت پوستی با موم عسل

درمان عفونت پوستی با موم عسل درمان عفونت پوستی با موم عسل یکی از بهترین روش هایی است که متخصصین طب سنتی به کار می گیرند. موم عسل حاوی ترکیباتی از انواع آنتی اکسیدان ها است که در مقابله با بیماری ها و آسیب به بدن بسیار مفید و سودمند است.

در این محصول پلی فنول ها وجود دارند که در گیاهان تولید می‌شوند و نقش محافظت را بر عهده می‌ گیرند. علاوه بر این موضوع موم عسل حاوی آنتی ویروس است که مصرف آن در راستای مقابله با بیماری های عفونتی بسیار موثر است.

روغن ‌ها و پماد هایی که به کمک موم عسل تهیه می شوند امروزه به عنوان بهترین داروی درمانی برای درمان تاول ها و تب خال های تناسلی مورد استفاده قرار می گیرند زیرا این محصول بهترین ویژگی ها را در مقابله با قارچ های ویروسی از خود نشان می دهد و می تواند بدن انسان را در مقابل با این ویروس ها محافظت نماید.

علاوه بر این موضوع موم عسل دارای ترکیب خاصی به نام پینوکمبرین  است که به عنوان ضد قارچ عمل کرده و می تواند خاصیت ضد التهابی و ضد میکروبی به این محصول ببخشد و در راستای این موضوع امروزه از این ماده در درمان زخم و جراحت های پوستی استفاده های زیادی می شود. این محصول می تواند به درمان سوختگی پوست نیز کمک کرده و به رشد سلول های جدید و سالم تر کمک نماید.

قیمت موم عسل قالبی 2 کیلویی

قیمت موم عسل قالبی 2 کیلویی موم عسل موجود در بازار در نمونه های طبیعی و صنعتی به مشتریان ارائه داده می ‌شود که هر یک از آنها دارای خواص و فواید منحصر به فردی هستند.

امروزه موم قالبی کارخانه توسط برند های زیادی به بر پایه مواد گیاهی و سنتزی به مشتریان معرفی می‌ شود که هر کدام می‌ تواند دارای کاربرد های بسیار ویژه در صنایع مختلف باشند. به عنوان مثال از موم صنعتی در کارخانه ‌های شمع سازی، چاپ، قالب سازی و ساخت لوازم آرایشی و بهداشتی بیشترین استفاده می‌ شود.

قیمت موم قالبی در بازار بر مبنای کیفیت این محصول و روش های فراوری آن مشخص می گردد و رقم های متنوع اعلام می شود.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *