موم عسل

بازار توزیع موم عسل آرایشی

همانطور که می دانید موم عسل آرایشی یکی از موم های پرطرفدار موجود در بازار و اکثر مغازه های پخش محصولات آرایشی و بهداشتی می باشد که به سبب ویژگی های زیاد و خواص با ارزشی که دارد در ساخت تعداد زیادی از محصولات آرایشی و بهداشتی کاربرد دارد. در بازار توزیع موم عسل آرایشی هر روزه می توان شاهد خریداران این موم بود، که از این ماده آرایشی طبیعی استفاده های زیادی خواهند کرد. 

بازار توزیع موم عسل آرایشی

بررسی انواع کاربرد موم عسل

بررسی انواع کاربرد موم عسل برای اینکه با کاربرد موم عسل آشنا شوید و بتوانید به بررسی آن ها بپردازید، بهتر است با متن زیر همراه باشید تا جواب سوالات خود را بیابید.  

موم عسل که یکی از فرآورده های اصلی زنبورعسل است در تولید انواع مواد آرایشی مختلف مانند انواع کرم های پاک کننده، لوسیون ها، انواع تقویت کننده های مو، انواع کرم های نرم کننده و مرطوب کننده دست و صورت، انواع کرم های ناخن، مواد آرایشی صورت و چشم و هم چنین کرم های محافظتی و ضد آفتاب کارایی و استفاده دارد.

این محصول هم چنین جنبه تقویتی نیز دارد و برای تقویت مو نیز کارایی های زیادی دارد. در ساخت بعضی از شامپوهای تقویتی مو از این ماده استفاده خواهد شد، با مصرف منظم شامپوهای حاوی موم زنبور عسل می توان شاهد این بود که موها کم کم پرپشت شده و از مشکلاتی نظیر ریزش و وزی مو خبری نیست.

علاوه بر آن موم زنبور عسل، می تواند نقش مهمی در از بین بردن موهای زائد بدن از ریشه داشته باشد، برای این منظور باید به موم کمی گرما داد و با استفاده از پارچه های مخصوص، موهای زائد را با کمک موم کند. 

اصلاح موهای زائد بدن با موم عسل به مرور بر روند رشد موها تاثیر گذاشته و مانع از رشد مجدد موها در بازه زمانی کمتر از 15 روز خواهد شد. 

قیمت فروش موم عسل آرایشی در بازار

قیمت فروش موم عسل آرایشی در بازار قیمت موم عسل آرایشی در بازار به عوامل مختلف زیادی بستگی دارد.

این عوامل عبارتند از:

  • وزن محصول مورد نظر
  • نحوه تولید و بسته بندی موم
  • خالص بودن موم و عدم وجود ضایعاتی مانند تکه های ریز و سفید موم زنبورعسل در بسته 
  • شرایط تولید موم زنبور عسل و استفاده از تجهیزات خاص و دستگاه های مجهز
  • لزوم استفاده از نیروهای با مهارت و متخصص برای تولید موم
  • آزمایش های کیفی لازم انجام شده بر روی موم عسل قبل از عرضه به بازار
  • هزینه های جانبی تولید و عرضه موم مانند انبارداری، حمل و نقل و بسته بندی

همه این عوامل به صورت خودبخودی باعث ارزش گرفتن کالای مورد نظر خواهند شد و باعث می شوند که قیمت موم در بازار افزایش بیابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *