محصولات زندو طیف وسیعی از محصولات زنبور عسل را شامل می شوند که در زیر بصورت دسته بندی های جداگانه معرفی خواهند شد:

یکی از اصلی ترین محصولات زندو انواع عسل طبیعی چندگل و تک گل می‌باشد؛ عسل تک گل به عسلی گفته می شود که شهد قالب منطقه ای که کندوها در آن مستقر هستند و زنبورها روی آن گیاه فعالیت می کند از یک گیاه خاص باشد مثل آویشن، درختان بهار نارنج و … که عسل های برداشت شده از این مناطق نیز به همین نام ها خوانده می شوند؛ مانند عسل آویشن ، عسل بهارنارنج و …

معمولا تا حدود ۸۰ درصد از شهد گیاه منطقه می تواند پاسخگوی فعالیت زنبور باشد؛ با اینکه زنبور شدیداً به گل وفادار است امکان دارد پس از اتمام شهد منطقه از سایر گیاهان نیز شهد و گرده گل جمع آوری کند. پس نمی توان بصورت قطعی گفت این عسل تماماً از یک گیاه خاص برداشت شده است. به این نکته توجه کنید که عسل نباید بوی تند گیاه را داشته باشد؛ همه ما می دانیم که نوع گیاه در رنگ، بو و طعم عسل تاثیرگذار است، اما اگر رایحه عسل عطر شدید یک گیاه را داشته باشد در تهیه آن عسل حتما از اسانس آن گیاه استفاده شده است.  پس حتما از زنبورداران و سایت های معتبر خرید کنید تا از توطئه افراد سودجو در امان بمانید.

عسل های زندو کاملاً خام و طبیعی هستند؛ عسل خام عسلی است که هیچ گونه فرآوری روی آن صورت نگرفته و حرارت ندیده باشد؛ متاسفانه باورهای غلط بسیاری در میان مردم رواج پیدا کرده مثل : عسل رس بسته یا به اصلاح شکرک زده تقلبی است؛ رنگ عسل طبیعی حتما تیره است و … که باعث می شود افراد سودجو با حرارت دادن و فرآوری کردن عسل تقلبی رنگ عسل را تغییر بدهند و حتی حرارت باعث می شود که عسل رس نبندد یا دیرتر رس ببند؛ عسل تقلبی هم رس می بندد اما نوع رس زدن آن با عسل طبیعی متفاوت است. و حتما همه ما می دانیم که حرارت دادن بیشتر از ۴۰ درجه خواص درمانی عسل را از بین می برد و باعث تخریب یا نابود شدن آنزیم های طبیعی عسل می شود.

لیست قیمت عسل های زندو 

جدول قیمت محصولات مجموعه تولیدی زندو

عسل هایی که بصورت موم دار موجود باشند (بجز عسل وحشی و وحشی بافی) با نوع شهدشان ۱۹ هزار تومان تفاوت قیمت خواهند داشت.

تمام عسل ها با گواهی آزمایشگاه و ضمانت نامه معتبر کتبی و از طریق پست یا پیک تقدیم شما عزیزان خواهد شد.

زنبور عسل بجز عسل، محصولات خاص دیگری نیز دارد. این محصولات عبارتند از زهر زنبور عسل، ژل رویال، ژل N کروموزوم، گرده گل و بره موم.

زهر زنبورعسل

مناطق کوهستانی خراسان شمالی سرشار از گیاهان داروئی هستند؛ زهر برداشت شده از این مناطق با میلیتین بالاتر از %۵۵ کیفیت بالایی دارد؛ توقف رشد سلول های سرطانی، درمان بیماری های خودایمنی، تضعیف عامل ایدز، بازسازی سیستم عصبی، درمان زونا، درمان سندروم خستگی مزمن، درمان آرتریت و درمان واریس تعدادی از خواص بیشمار زهر زنبور، این جادوی طبیعت هستند.

ژل رویال

ژل رویال یک ترشح پروتئینی از غدد زنبور عسل است که غذای لاروها در ۳ روز اول زندگی و غذای ملکه در تمام عمرش می باشد؛ مهم ترین خواص ژل رویال عبارتند از: کنترل سرطان، درمان ناباروری آقایان و بانوان، کنترل آلزایمر، کنترل ام اس و پارکینسون، تقویت سیستم ایمنی بدن، درمان بیماری های عصبی، کنترل قند و فشار خون، مبارزه با عفونت های ویروسی، جبران کمبود رشد، تعادل هورمونی، درمان بیماری های پوستی،کمک به کنترل وزن، جلوگیری از ابتلا به بیماری ها، درمان مشکلات مفصلی، تقویت حافظه.

برای اطلاع از قیمت و خرید ژل رویال اصل از زندو، به صفحه محصول مراجعه و مراحل سفارش را انجام دهید.

ژل N کروموزوم

زنبورهای کارگر از این ژل برای پرورش زنبورهای نر استفاده می کنند؛ تفاوت این ژل با ژل رویال در تعداد کروموزوم ها و مواد معدنی می باشد؛ طعمش ملایم تر از ژل رویال می باشد و قیمت کمتری دارد که درمان دیابت نوع۲، درمان زخم معده، درمان کبد چرب و درمان .بیماری های میکروبی تعدادی از خواص آن هستند.

گرده گل

از کامل ترین خوراکی های طبیعت است؛ زیرا تقریباً حاوی تمام مواد مغذی و مهم مورد نیازانسان می باشد؛ گرده گل ریز دانه هایی هستند که از کیسه بساک گلها جمع آوری و در نهایت بصورت ساچمه های گرده به وزن ۲۰ میلی گرم در سبد گرده قرار گرفته و به کندو حمل می شوند؛ از خواص گرده گل می توان تقویت کبد، افزایش رشد ،مو و ناخن، کمک به سلامت پوست، تأمین انرژی،کاهش روند پیری، تأمین ویتامین ها و پروتئین ها .درمان آلرژی و تقویت قلب و عروق را نام برد .

 

بره موم

یکی دیگر از محصولات مهم زنبور عسل می باشد که شاید کمتر کسی از خواص بی نظیر آناطلاع دارد، بره موم در کندو خاصیت دفاعی و ضدعفونی کننده دارد؛ از خواص این محصول می توان به درمان مشکلات گوارشی، انواع کولیت،کنترلسرطان، درمان بیماری های عفونی، نقرس، زگیل و میخچه، اگزما، سردرد، سرماخوردگی، عفونت .روده، آرتروز و زیبایی پوست و مو اشاره کرد.

 

لیست قیمت محصولات خاص زنبور عسل:

قیمت محصولات خاص زنبور عسل

جهت استعلام قیمت زهر زنبور عسل تماس بگیرید.

سوپرفودهای عسلی نیز بصورت ترکیب محصولات خاص برای تقویت سلامتی شما عزیزان تهیه کردیم.

عسل چهارمغز: ترکیب عسل چهل گیاه با مغز پسته، بادام هندی، بادام درختی و گردو می باشد؛ که در صورت تمایل شما با احتساب تفاوت قیمت عسل مورد نظرتان جایگزین خواهد شد؛ این امکان برای تمام سوپرفودهای عسلی در دسترس است.

عسل و شش مغز: ترکیب عسل چهل گیاه با مغز پسته، بادام هندی، فندق، بادام زمینی، بادام درختی و گردو می باشد.

عسل و انجیر:  ترکیب عسل چهل گیاه با انجیر خشک می باشد.

اکسیر سلامت: ترکیب عسل چهل گیاه با ژل رویال و گرده گل می باشد.

عسل و ارده: ترکیب عسل چهل گیاه با ارده می باشد.

 

قیمت سوپرفودهای عسلی

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش همین الان از طریق پل های ارتباطی زیر با ما تماس بگیرید:

تماس تلفنی، پیامک، واتس اپ:

۰۹۱۵-۰-۸۱۹-۵۱۹

۰۹۰۲-۱-۸۱۹-۵۱۹

 

اینستاگرام:

http://instagram.com/zandoo.ir

تلگرام:

http://t.me/zandoo

http://t.me/zandoo_admin

zandooir