عسل, عسل شوید

عرضه کنندگان عسل شوید اصل

عرضه کنندگان عسل شوید اصل، یک محصول خوراکی فوق العاده مفید و منحصر به فرد را ارائه می دهند؛ می دانیم که عسل از معجزات طبیعت بوده و از زمان های بسیار دور مصارف دارویی جالب توجهی داشته است؛ عسل شوید از جمله عسل های تک گیاه می باشد که در صورت خالص و اصل بودن، فواید خاص خود را را دارد؛ به عنوان مثال می توان به خاصیت آرام بخشی آن اشاره کرد.عرضه کنندگان عسل شوید اصل

از تولید تا مصرف عسل شوید

از تولید تا مصرف عسل شوید عسل شوید را می توان به عنوان یکی از بهترین عسل های تک گیاه معرفی نمود؛ این عسل به طور طبیعی در مزارع کشت سبزی شوید به عمل می آید.
شایان ذکر است که گیاه شوید، برگ های سوزنی داشته و گل های ریز آن سفید یا زرد است؛ از آنجا که فصل تابستان، زمان گلدهی این گیاه است؛ زنبورداران به منظور تولید عسل شوید، زنبورها را از اواخر تیر ماه تا اواخر مرداد در مزرعه رها می کنند؛ به این ترتیب عسل شوید طبیعی به دست می آید.
ناگفته نماند که عسل شوید، بسیار معطر بوده و بخشی از خواص گیاه شوید را در خود گرد آورده است.

در مورد نحوه مصرف عسل شوید، باید گفت که همانند سایر عسل ها می توان آن را به تنهایی یا همراه با نان در میان وعده ها استفاده کرد؛ اما گفته می شود که بهترین روش مصرف عسل شوید، این است که مقداری از آن را با یک لیوان آب ولرم مخلوط کرده و آب یک عدد لیموی ترش تازه را به آن اضافه نمود؛ این شربت، خاصیت ضد سرطانی فوق العاده ای داشته و از ابتلا به عفونت یا پیشرفت آن نیز جلوگیری می نماید.

قیمت عسل شوید اصل در بازار

قیمت عسل شوید اصل در بازار قیمت عسل شوید اصل در بازار چقدر است؟ طبیعتا نمی توان یک پاسخ قطعی به این پرسش داد؛ چرا که نرخ چنین محصولی، وابسته به عوامل گوناگونی می باشد. 

در اینجا به برخی از فاکتورهای تعیین کننده قیمت عسل شوید اشاره می کنیم:

  • منطقه پرورش عسل شوید
  • نوع و گونه گیاهی منطقه
  • نحوه عسل گیری و برداشت آن
  • کیفیت و میزان معطر بودن عسل
  • روش بسته بندی عسل
  • شیوه خرید و فروش عسل شوید

لازم به ذکر است که یکی از روش های تشخیص عسل اصل، این است که مقداری از آن را در مجاورت هجوم مورچه ها قرار می دهند؛ نکته مهم این است که این حشرات، تمایل چندانی به عسل طبیعی ندارند. 

مهم ترین دلیل رونق بازار عسل شوید، خواص بی نظیر آن است؛ این عسل، باعث کاهش کلسترول خون شده و به تقویت معده نیز کمک می کند‌؛ همچنین عسل شوید، تاثیر زیادی بر کاهش دردهای مفصلی دارد. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *